Manager Achizitii

Angajator: Printre Carti
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Internet - eCommerce
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem PRINTRE CĂRȚI, anticariat online, cumpărăm și vindem lunar zeci de mii de cărți second hand (vechi și noi).

    Servim in jur de 40.000 de clienți unici pe an. În ultimii 4 ani am avut o creștere în medie cu 75% pe an, și asta intenționăm să facem și în 2021. Suntem o companie cu 45 de angajați full-time și un depozit de 600 mp plăcut de gestionat, dar și plin de provocări.

    Planul pe următorii 10 ani este să devenim un nume important pe piața de carte din România, să deschidem magazine noi, și avem nevoie de oameni care își doresc să participe la acest plan.
    Pe termen scurt urmărim dublarea volumului magazinului online în 2021 față de 2020.
    ​​​​​​​
    Încercăm să creăm o micro-Românie în care corectitudinea, meritele, inteligența, implicarea pentru a face bine sunt principalele calități care contează.

    Cerinte

    Dacă ești nebun după rezultate și nu te lași până nu le obții, dacă ești vestit prin cum gândești tu strategic si dacă ești acea persoană la care apelează prietenii pentru soluții pentru ca tu ești “magicianul” care vede mereu soluțiile, acest anunț este pentru tine. Probabil că ai abilități de project management foarte bine antrenate, pentru că știi ce înseamnă rolul de manager, cunoști exact cum să îți gestionezi resursele și cum să scoți maximul din ele și o faci cu ușurință. Așa că, fii atent ce avem pentru tine:

    Acest anunț nu este pentru tine dacă:

    • Nu ai mai gestionat până acum echipe și nici nu e pasiunea ta să ai grija de alți oameni,
    • Aştepţi sarcini extrem de precise de fiecare dată de la altcineva ca să te apuci de treabă,
    • Lucrul cu cifrele și observarea repetitivă a acelorași cifre te plictisește,
    • Consideri că treaba cu lifelong learning-ul e o porcărie şi nu e necesar să mai înveţi ceva pentru că deja esti expert în ceea ce faci,
    • Ești mai degrabă lupul singuratic și îți place sa lucrezi mai mult singur, să nu te deranjeze nimeni,
    • Când eşti într-un grup nu te prinzi cu uşurinţă cine provoacă tensiuni,
    • Psihologia nu a fost niciodată un subiect de interes pentru tine.

    Și totuși...

    dacă îți place să conduci oamenii spre performanță, îți plac cifrele, iubești rezultatele, strategiile de management și ai decis că vrei un spațiu unde să ai autonomie în decizii și unde poți să îți implementezi expertiza dobândită, acest anunț este pentru tine.

    Aaa și încă ceva: cea mai mare și faină provocare a ta va fi nevoia de a descoperi un nou domeniu, cu nuanțe aparte. Iar dacă îți cunoști puterile suficient de bine și știi și să fii suficient de smerit astfel încât să pui întrebări continuu și să descoperi domeniul.. cu alte cuvinte, dacă știi să fii și strategul înțelept dar și elevul conștiincios, avem cel mai potrivit “loc de joacă” pentru tine.

    Responsabilitati

    Ce responsabilităţi o să ai?

    • Bifarea rezultatelor stabilite. Îți vei face strategia și planul de acțiuni singur și te vei asigura că folosești echipa ta la potențialul maxim pentru a aduce împreună rezultatele asumate.
    • Gestionarea echipei. Vei împărți sarcinile în funcţie de ce face cel mai bine fiecare membru al echipei, pentru că acesta e unul din punctele tale forte, știi să pui omul potrivit pe locul potrivit.
    • Contextul de performanță. Te vei asigura că membrii echipei au tot ce le este necesar pentru a-și desfășura activitatea eficient și pentru a atinge rezultatele.
    • Optimizare procese. Abia aștepți sa faci rapoarte, să analizezi datele şi să îmbunătăţeşti ceea ce se poate îmbunătăţi (timpi de realizare taskuri, mod de realizare taskuri)? Ahhh știm asta :) Doar ești cel cu gandirea strategică si ar fi păcat sa nu o pui in aplicare.
    • Procese si proceduri. Ești înțelept și știi că un departament poate să performeze cand are procese, proceduri și structuri clare. Așa că, îți vei face planul de acțiuni să creezi acele procese care să aducă constant același standard de performanță în echipă.
    • Creare și monitorizare KPI. Vei crea KPI pe fiecare zonă din departament, astfel încât să te asiguri că urmarești continuu performanța într-un mod smart, pentru că nici într-un caz, nu vrei să fii managerul cu “controlul” care își sabotează singur oamenii.
    • Recrutări și concedieri. Îți vei crea echipa în raport cu rezultatele pe care e nevoie să le aduceți și vei lua decizii în timp util când cineva ar fi mai bine să plece din echipă pentru că nu vrei sa ducă în jos performanța departamentului.
    • Ședințe eficiente. Vei face sedințe cu echipa ta pentru a vă pune pe aceeași direcție, dar îți vei pune “mintea la contribuție” și în ședințele cu ceilalți manageri pentru a găsi cele mai bune soluții la dezvoltarea business-ului. Și da, stii exact cum să comunici atât cu echipa ta, cât și cu ceilalți manageri.

    Alte informatii

    Cum vei ști că îți faci bine treaba?

    Setăm împreună de la bun inceput ce așteptări avem, așteptări pe care apoi, ni le asumăm reciproc, iar de acolo vei avea spațiu maxim să îți finalizezi proiectele solicitate în timpul și la calitatea agreată.

    Cu cine o să lucrezi cel mai mult

    Echipa Printre Cărți e mare… suntem 45 cu toții dar tu vei interacționa cel mai mult cu:
    Cei 10 colegi din echipa ta vor fi cei cu care îți vei petrece cel mai mult timp și alături de care vei construi departamentul și vei atinge rezultatele asumate. Sunt oameni faini, focusați pe acțiune, pasionați de vanzari (de fapt de achiziții dar care merg tot ca vânzările), care abia așteaptă să mai aducă o serie de cărți în firmă.
    În afară de membrii echipei tale, vei lucra îndeaproape cu Managerul General, care este o persoană organizată, cu viziune, care apreciază asertivitatea, corectitudinea, organizarea, oamenii orientați spre carieră și care vor să se dezvolte continuu.
    Si evident, vei lucra intens cu ceilalti manageri la dezvoltarea business-ului. Sunt iubitori de acțiune și rezultate și ei, cu gândire strategică, proactivi și foarte buni în a găsi soluții chiar și în imprevizibil. Așa că abia așteaptă să vă apucați de treabă împreună.

    De ce ar fi o oportunitate să lucrezi in aceasta echipă?

    • Vei ști clar care sunt obiectivele tale, resursele disponibile și cum ești răsplătit pentru asta. Ne asumăm să îți oferim claritate, dar si libertate si autonomie să îți pui în aplicare expertiza și abilitățile tale.
    • Vei face parte din echipa de “arhitecți” ai firmei, lucru care îți va lărgi incredibil de mult perspectivele și îți va da posibilitatea să contribui semnificativ. Suntem în acel moment în care formăm echipa de manageri la un alt nivel și ne punem pe treabă să maximizăm potențialul business-ului.
    • Pentru că știm că iți place sa înveți și să descoperi lucruri noi, ne asumăm să investim în dezvoltarea ta. Ca să cerem, e nevoie să dăruim, iar educația ta pentru noi e foarte importantă, fiind una din valorile companiei.
    • Pentru că ai deja o echipă formată, cu procese si experiență pe care poți să clădești mai departe pas cu pas.
    • Pentru că rasplata financiară va fi în concordanță cu performanța ta și a echipei tale. Ne place să ne bucurăm împreună de reușite, așa că beneficiile financiare depind de tine și de contribuția pe care o vei aduce în companie pas cu pas.

    Cum aplici pentru acest rol:

    Click pe link-ul de mai jos și vei fi direcționat către un chestionar de completat.