Customer Support Specialist – Limba Romana

Angajator: Expressoft Technology
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Expressoft Technology a fost infiintata in 1991, avand ca obiect activitatea dezvoltarea de solutii software, vanzarea de echipamente si consumabile pentru piata de hoteluri, restaurante, cafenele, locatii de fast-food, cantine si alte unitati cu specific de alimentatie publica.

    De atunci si pana in prezent, Expressoft Technology a dezvoltat solutii software eficiente si durabile. Aplicatiile noastre de marcaj, gestiune si raportare sunt destinate industriei HoReCa, home food delivery, Retail si Sport & SPA.

    Prin proiectarea, dezvoltarea si livrarea celor mai inovatoare solutii software si cea mai inalta calitate a serviciilor pentru companiile mari si mijlocii, am devenit compania de tehnologie preferata in domeniul HoReCa, oferindu-le partenerilor nostri componentele principale ale afacerii lor:

    aplicatii software pentru puncte de vanzare (asa numitele PointOf-Sales, sau POS),
    managementul comenzilor,
    sisteme de inventariere si control,
    instrumente de raportare,
    impreuna cu cele mai noi echipamente hardware, toate acestea fiind parte a unei solutii calitative si integrate.

    Cerinte

    Împreună suntem Expressoft, lider pe piata solutiilor IT pentru HoReCa, și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Cum îți dai seama că te potrivești?
    Ai studii superioare finalizate/in curs de finalizare – preferabil cu un profil Tehnic;
    Esti o persoana adaptabila si rezistent/a la stress;
    Ai carnet de conducere cat. B;
    Cunosti limba engleza, cel putin la nivel mediu, scris/vorbit;
    Ai cunoştinţe temeinice sisteme de operare Windows si MS Office;
    Nu iti sunt straine cunostintele de hardware;
    Lucrezi cu plăcere într-o echipă, dar poți lucra ușor și independent;
    Ești o persoană amabilă, orientată către clienți;
    Experiența în Help Desk reprezintă un avantaj;
    Experiența în HoReCa constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    Vei efectua interventii de service online, telefonic si pe teren;
    Vei ajuta in rezolvarea diverselor probleme aparute la clienti;
    Vei actualiza in permanenta datele clientilor in baza de date;
    Te vei ocupa de actualizarea periodica a softului vandut catre clienti;
    Vei efectua si actiuni de mentenanta pentru echipamentele hardware ale clientilor;
    Vei implementa soluții software împreuna cu echipa si in locatia clientului.

    Alte informatii

    Oferta noastră
    Îți oferim instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata, pentru a-ti putea atinge potentialul.
    Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Totodată, în funcție de vechimea în Expressoft vei primi zile de concediu în plus.”