Specialist Asigurari

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Specialist Asigurari pentru partenerul sau, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurari de viata si pensii administrate privat, cu o activitate de peste 19 ani si peste 2 milioane de clienti.


    Cerinte:

    - Studii superioare;
    - Minim 2 ani de experienta intr-un post similar din zona serviciilor pentru clienti;
    - MS Office – nivel mediu-avansat;
    - Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
    - Persoana organizata, atenta la detalii, cu abilitati de comunicare;
    - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita.

    Responsabilitati


    - Ruleaza, administreaza si monitorizeaza sumele intrate in contul de retur;
    - Implementeaza sau ofera suport pentru realizarea campaniilor de notificare a clientilor privind returnarea sumelor de bani aflate in conturile Societatii de Asigurari;
    - Efectueaza managementul returnatelor;
    - Transmite notificari de informare clientilor;
    - Initiaza si mentine relatia cu furnizorii externi pentru campaniile de returnare;
    - Contacteaza atat telefonic cat si prin email clientii pentru obtinerea datelor bancare in vederea efectuarii platilor;
    - Monitorizeaza actiunile facute prin campanii pentru conturile de retur;
    - Identifica si efectueaza tranzactii de plati catre clienti;
    - Gestioneaza alertele deschise, evalueaza si capteaza gradul de risc, identifica si raporteaza tranzactiile suspecte;
    - Furnizeaza statistici, rapoarte, solutii privind modul de administrare a sumelor intrate in contul de retur;
    - Intocmeste raspunsuri pentru solicitarile / sesizarile primite.