Logistic Claims Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Logistic Claims Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Limba engleză fluent;
    Abilitatea de a lucra independent cu minimum de supraveghere;
    Bune aptitudini de comunicare;
    Capacitate de analiză;
    Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
    Aptitudini de organizare, planificare și control.

    Responsabilitati

    Scopul logiscicianului gestiune reclamatii este de a investiga si a valida toate reclamatiile introduse de client sau transportator, fie că vina este a transportatorului sau a depozitului;
    Sistemul principal in care acesta va lucra este e-Claims, dar pentru investigarea fiecarui caz, va trebui sa foloseasca sisteme multiple in vederea luării celei mai bune decizii. Ex : e-Tracking, OSS SANDY, AIP/Hawkeye, etc.;
    Interactionează cu echipe multiple, atat interne cat si externe companiei, in vederea obtinerii informatiilor de care are nevoie. Acestea pot fi : Customer Service Representative (CSR) – Order Management - Operations Specialist, Logistics Coordinator, Logistics Operations Manager, Logistics Account Manager, Global Account Manager, SCOA team – back office, transportatorii, depozitele, etc.
    Acționează ca prim punct de escalare pentru probleme legate de reclamatii, asigurând informații corecte, in timp util.
    Susține proiectele și inițiativele de îmbunătățire a activității Supply Chain și Platform Logistics;