Asistenta Executiva (Germana avansat)

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Profil

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil :

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta de minim 3 ani, demonstrata pe o pozitie similara (in companii locale sau multinationale);
    • Limba germana – nivel avansat;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    • Organizare si dinamism;
    • Atitudine pozitiva, pro-activitate si gandire rapida;
    • Orientare catre detalii si multi-tasking;
    • Capacitatea de a lucra sub presiune pentru a gestiona diferite activtiati;
    • Excelente abilitati orale si scrise de comunicare;
    • Abilitati organizationale si capacitate de prioritizare a muncii;

    Responsabilitati

    In mod specific, viitorul Executive Assistant va avea urmatoarele responsabilitati:

    • Traduce corespondenta in/din limba germana (si engleza) si verifica alte traduceri/corespondente realizate de angajati;
    • Gestionarea/organizarea corespondentei pe adresa de office a companiei;
    • Urmarirea si gestionarea programului/calendarului directorului executiv (incluzand aici programari, intalniri, termene limita sau calatorii);
    • Organizarea protocolului – la cererea directorilor executivi;
    • Planificarea si organizarea intalnirilor de afaceri pentru parteneri si pentru directorii executivi;

    Alte informatii

    Clientul nostru (Maxim Tools) activeaza inca din anul 1991 pe piata sculelor de aschiere, a metalelor si a accesoriilor pentru acestea, a echipamentelor industriale si a masinilor-unelte, oferind servicii de distributie si reprezentare pentru mai multe branduri recunoscute la nivel international.
    Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de produse si servicii in domeniul sculelor si echipamentelor industriale prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai.
    Serviciile pe care clientul nostru le ofera:
    • Livrarea prompta a produselor catre client, pe cat posibil just-a-time;
    • Extinderea servicilor de reparatii si asigurare cu piese de schimb in perioada de garantie si post-garantie la toate produsele pe care le comercializeaza si produce;
    • Generalizarea ofertarii pe principiul reducerii costului / piesa;
    • Servicii de reascutire si reconditionare a sculelor de aschiere a metalului rotitoare;
    • Servicii de consultanta tehnica gratuita la client, pentru alegerea unei solutii optime.
    Clientul nostru se mandreste cu o echipa tanara, ambitioasa, bine pregatita care este in masura sa puna in aplicare cu succes strategia de dezvoltare a firmei pentru urmatorii ani. Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, rata mare de retentie a angajatilor vorbind de la sine. Clientul nostru se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru stabil este o prioritate de top.
    In acest context, compania cauta sa isi mareasca echipa, prin recrutarea unei persoane care sa ocupe postul de Executive Assistant.