Pension Customer Service Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Pension Customer Service Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Pension Customer Service Assistant pentru partenerul sau, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurari de viata si pensii administrate privat, cu o activitate de peste 19 ani si peste 2 milioane de clienti.


    Cerinte:

    - Studii superioare absolvite sau studii superioare in curs;
    - MS Office – nivel mediu;
    - Cunostinte limba engleza – nivel incepator;
    - Persoana organizata, atenta la detalii, cu abilitati de comunicare;
    - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita;
    - Experienta anterioara nu este necesara.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea zilnica a solicitarilor primite de la participantii la fond (e-mail/trimiteri postale) si rularea raportului de pending pentru a vedea solicitarile;
    - Transmiterea raspunsurilor cu privire la solicitarile acestora (email/posta);
    - Procesarea solicitarilor de transfer la sau de la fond, precum si alte tipuri de solicitari venite din partea participantilor la fond;
    - Inregistrarea /modificarea, la cererea participantilor, a optiunii cu privire la prelucrarea datelor personale in scop de marketing si publicitate (marketing agreement);
    - Actualizarea datelor personale ale participantilor in sistem, cu o acuratete ridicata;
    - Pregatirea datelor/ documentelor necesare solutionarii pe fond a sesizarilor/ reclamatiilor/ plangerilor primite din partea participantilor, intocmirea raspunsurilor si transmiterea acestora catre reclamanti/petenti;
    - Inregistrarea tuturor reclamatiilor si sesizarilor solutionate;
    - Intocmirea si documentarea Rapoartelor interne specifice acestei arii.