Pension Customer Service Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Pension Customer Service Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.06.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza Pension Customer Service Assistant pentru partenerul sau, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurari de viata si pensii administrate privat, cu o activitate de peste 19 ani si peste 2 milioane de clienti.
Cerinte:
- Studii superioare absolvite sau studii superioare in curs;
- MS Office – nivel mediu;
- Cunostinte limba engleza – nivel incepator;
- Persoana organizata, atenta la detalii, cu abilitati de comunicare;
- Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita;
- Experienta anterioara nu este necesara.
- Inregistrarea zilnica a solicitarilor primite de la participantii la fond (e-mail/trimiteri postale) si rularea raportului de pending pentru a vedea solicitarile;
- Transmiterea raspunsurilor cu privire la solicitarile acestora (email/posta);
- Procesarea solicitarilor de transfer la sau de la fond, precum si alte tipuri de solicitari venite din partea participantilor la fond;
- Inregistrarea /modificarea, la cererea participantilor, a optiunii cu privire la prelucrarea datelor personale in scop de marketing si publicitate (marketing agreement);
- Actualizarea datelor personale ale participantilor in sistem, cu o acuratete ridicata;
- Pregatirea datelor/ documentelor necesare solutionarii pe fond a sesizarilor/ reclamatiilor/ plangerilor primite din partea participantilor, intocmirea raspunsurilor si transmiterea acestora catre reclamanti/petenti;
- Inregistrarea tuturor reclamatiilor si sesizarilor solutionate;
- Intocmirea si documentarea Rapoartelor interne specifice acestei arii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Representative, Spanish Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Customer Service Representative, French Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Customer Service Agent, Dutch Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (223) |
Raporteaza eroarea la