Office Manager

Angajator: Novel Ventures
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    La Novel Ventures pornim de la premisa ca o companie faina incepe cu oameni faini si factorul determinant pentru succesul oricarui proiect este calitatea echipei. De aceea cautam acei oameni care vor sa faca parte din proiecte noi prin care sa schimbe lumea.

    Novel Ventures este un incubator in care cresc mai multe business-uri noi si avem o paleta variata de posturi deschise. Vrem in echipa oameni interesati sa invate si sa creasca si le oferim mediul in care isi gasesc constant noi roluri si responsabilitati.

    Cerinte

    Suntem în căutarea unui coleg nou care să-si foloseasca super puterile organizatorice pentru a mentine ordinea in biroul nostru.

    Cum esti tu?

    • Vrei sa inveti ceva nou in fiecare zi si SOLO iti va oferi contextul pentru a face asta;
    • Iti place sa gasesti solutii istete la probleme;
    • Te provoci constant sa faci lucrurile mai eficient;
    • Esti atent la detalii si super organizat;
    • Iti arhivezi cu grija documentele personale si stii exact unde sa cauti atunci cand ai nevoie de
    certificatul de garantie al masinii de spalat pe care ai cumparat-o in urma cu 3 ani

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei avea grija sa avem un birou vesel, eficient si organizat;
    • Te vei ocupa de achizitionarea celor necesare in birou (de la produse de curatenie, pana la
    rechizite si alte consumabile), dar si de decorarea acestuia;
    • Vei fi responsabil de relatia cu furnizorii (negocierea contractelor, plasarea comenzilor,
    verificarea facturilor si solutionarea diferitelor probleme);
    • Vei avea atributii de HR admin: te vei ocupa de contractele de angajare ale colegilor,
    activarea beneficiilor extra-salariale, medicina muncii, inregistrarea concediilor medicale,
    serviciile de securitate si protectie a muncii;
    • Vei fi suport pentru Contabilitate;
    • Vei organiza sau participa la organizarea unor evenimente de echipa (happy hours,
    teambuilding-uri, petrecerea de Craciun etc);
    • Vei pastra relatia cu banca;
    • Vei ajuta echipa SOLO in aspecte organizatorice, financiare sau legate de echipa.

    Alte informatii

    SOLO este un proiect din incubatorul Novel Ventures

    Vom lua in considerare doar aplicatiile primite prin intermediul site-ului nostru de cariere