Material Planner (Buyer)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Material Planner (Buyer) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Calificari si experienta necesara:
     Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic/economic;
     Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie;
     Cunostinte sistem ERP modul de planificare materiale si achizitii;
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Bune aptitudini de planificare si organizare;
     Cunostinte avansate de operare calculator: Microsoft Excel, Word, PowerPoint;
     Limba engleza – nivel mediu;

    Responsabilitati


    Rolul principal:
    Monitorizează procesul de achiziţie şi asigură optimizarea stocului şi disponibilitatea continuă a materiei prime si a componentelor necesare pentru productia de vitrine si piese schimb, precum si a altor achizitii decise de companie.

    Responsabilitati:
     Raspunde de emiterea comenzilor pentru achizitii (altele decat materiile prime care intra in componenta vitrinelor) pe baza cererii departamentelor din fabrica precum si de mijloacele fixe;
     Intocmeste si planifica comenzile de materii prime pentru un grup dat de furnizori conform raportului MRP emis in sistemul ERP asigurandu-se de respectarea procedurilor companiei;
     Intocmeste si analizeaza previziunile de achizitii MRP pentru toti furnizorii pe baza planului de productie din sistem cu scopul de a respecta termenele de livrare agreeate cu furnizorii si a le permite acestora sa pregateasca la timp comenzile noastre;
     Asigura introducerea la timp a tuturor parametrilor logistici in sistemul ERP (pentru zona de aprovizionare) cu scopul de a optimiza operarea departamentului, a fi eliminate erorile si de a reduce intarzierile;
     Preia codurile noi create de departamentul tehnic pentru materiile prime si se asigura ca toate codurile existente au informatiile corect introduse in sistem;
     Comunică, administrează şi urmareste plângerile adresate furnizorilor (preturi gresite, facturi incorecte, intarzieri in livrare, cantitati gresite, etc), pentru a îmbunătăţi serviciile furnizate;
     Monitorizeaza permanent statusul comenzilor deschise, conform modificarilor planului de productie, concentrandu-se pe onorarea acestora la timp cu scopul de a reduce intarzierile sau a amanarii/anularii lor cand este cazul;
     Se asigura ca sunt respectate si intocmite toate documentele necesare procesului de achizitie, verifica acuratetea facturilor ce corespund comenzilor emise cu scopul de a reduce erorile de comanda sau de plata;
     Creaza si analizeaza rapoartele de stocuri generate de sistem pentru toate componentele de productie cu scopul de a urmari si mentine nivelul necesar al stocurilor;
     Urmareste emiterea facturii de stornare si se asigura ca marfa va fi livrata corect din punct de vedere cantitativ si calitativ;
     Mentine relatia cu furnizorii (interni, externi) prin intalniri regulate;
     Raspunde de plasarea comenzii ferme catre furnizor dupa ce in prealabil aceasta a fost aprobata de comitetul de achizitii al fabricii si se asigura ca marfa solicitata este livrata in timp util;
     Colaboreaza cu departamentul de logistica pentru a asigura transportul marfurilor solicitate, daca este cazul;
     Se asigura ca marfa livrata de catre furnizor in urma comenzii plasate indeplineste conditiile cerute din punct de vedere al cantitatii, pretului si al calitatii (in colaborare cu departamentele care au initiat cererea);
     Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;
     Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (39)