Collection Specialist - temporary 6 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Specialist - temporary 6 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam? Ti-am lasat aici cateva detalii:

    Diploma de licenta, preferabil in Economie;
    Minimum 2 ani de experienta in Call Center sau in agentiile de colectare reprezinta un avantaj;
    Atitudine pozitiva, de incredere, flexibil, creativ, profesionist si cu atitudine cooperanta;
    Bune aptitudini de negociere;
    Focus pe atingerea rezutatelor si spirit analitic;
    Bun coechipier, disciplinat si responsabil;
    Foarte bune cunstinte de limba Engleza;
    Microsoft Excel, Powerpoint.

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    Reprezinta banca ING in relatia directa cu clientii in vederea rezolvarii situatiei financiare;
    Asigura:
    - generarea si primirea de apeluri din partea clientior, prevenirea viitoarelor situatii restante,
    - informarea clientilor cu privire la necesitatea de a achita si a consecintelor in caz de neplata;
    - stabilirea planurilor de rambursare si a promisiunilor de plata;
    - oferirea de informatii si explicatii corecte clientilor, in vederea recuperarea datoriilor de la client cat si comunicarea procedurilor de colectare,

    Urmareste in discutia cu clientii sa identifice/profileze cat mai corect riscul de neplata al fiecarui client si inregistreaza informatiile obtinute in aplicatia de lucru;
    In interactiunile cu clientii are o abordare proactiva de identificare de solutii complete si corecte pentru achitarea la timp a debitelor cat si pentru prevenirea viitoarelor situatii de neplata;
    Aplica tehnici de negociere adecvate profilului clientului in scopul recuperarii integrale a sumelor restante, mentinand o atitudine empatica si acordand atentie sporita experientei clientului ING;
    Asigura pastrarea confidetialitatii privind toate conturile si politicile bancii;
    Asigura mentinerea fluxului de informare intre colegi si supervizor;
    Ofera feed-back la timp si in mod constant cu privire la cazurile speciale intalnite in activitatea zilnica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (37)