Collection Specialist - temporary 6 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Specialist - temporary 6 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    ING is a global financial institution with a strong European base. Our customers are at the heart of what we do, and our purpose is to empower people to stay a step ahead in life and in business

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam? Ti-am lasat aici cateva detalii:

    Diploma de licenta, preferabil in Economie;
    Minimum 2 ani de experienta in Call Center sau in agentiile de colectare reprezinta un avantaj;
    Atitudine pozitiva, de incredere, flexibil, creativ, profesionist si cu atitudine cooperanta;
    Bune aptitudini de negociere;
    Focus pe atingerea rezutatelor si spirit analitic;
    Bun coechipier, disciplinat si responsabil;
    Foarte bune cunstinte de limba Engleza;
    Microsoft Excel, Powerpoint.

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    Reprezinta banca ING in relatia directa cu clientii in vederea rezolvarii situatiei financiare;
    Asigura:
    - generarea si primirea de apeluri din partea clientior, prevenirea viitoarelor situatii restante,
    - informarea clientilor cu privire la necesitatea de a achita si a consecintelor in caz de neplata;
    - stabilirea planurilor de rambursare si a promisiunilor de plata;
    - oferirea de informatii si explicatii corecte clientilor, in vederea recuperarea datoriilor de la client cat si comunicarea procedurilor de colectare,

    Urmareste in discutia cu clientii sa identifice/profileze cat mai corect riscul de neplata al fiecarui client si inregistreaza informatiile obtinute in aplicatia de lucru;
    In interactiunile cu clientii are o abordare proactiva de identificare de solutii complete si corecte pentru achitarea la timp a debitelor cat si pentru prevenirea viitoarelor situatii de neplata;
    Aplica tehnici de negociere adecvate profilului clientului in scopul recuperarii integrale a sumelor restante, mentinand o atitudine empatica si acordand atentie sporita experientei clientului ING;
    Asigura pastrarea confidetialitatii privind toate conturile si politicile bancii;
    Asigura mentinerea fluxului de informare intre colegi si supervizor;
    Ofera feed-back la timp si in mod constant cu privire la cazurile speciale intalnite in activitatea zilnica.