Specialist Loan Complaints - temporary 6 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Loan Complaints - temporary 6 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    ING is a global financial institution with a strong European base. Our customers are at the heart of what we do, and our purpose is to empower people to stay a step ahead in life and in business

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam?

    • Educatie: Studii superioare in curs sau finalizate (preferabil Economice);
    • Experienta: minimum 1 an experienta in operatiuni bancare, administrarea creditelor, plati, contabilitate (ar fi un avantaj);
    • Calificari profesionale / instruire profesionala: operatiuni bancare, analiza credite;
    • Aptitudini calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Access), Internet, E-mail;
    • Limbi straine: Limba engleza - scris si vorbit (nivel mediu)

    Cunostinte profesionale:

    • cunoasterea clientilor si a pietei interbancare; cunostinte privind normele si reglementarile BNR.

    Competente functionale:

    • gandire analitica, atentie la detalii, cunoasterea si identificarea riscurilor, orientare spre client, bune abilitati de comunicare (verbal si in scris, ascultare activa), aptitudini de solutionare a problemelor, de management al conflictelor, rezistenta la stres, flexibilitate comportamentala.

    Competente personale:

    • personalitate deschisa, caracter sociabil, ambitie si energie, initiativa, disciplina, adaptabilitate.

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    • Furnizeaza raspunsuri in telefonice/in scris clientilor care solicita informatii referitoare la produsele de credit din portofoliul ING Bank (clienti persoane fizice/SME/MCSE);
    • Investigheaza si furnizeaza suport pentru toate tranzactiile manuale, efectueaza toate corectiile necesare pentru a regla/corecta contul de credit al clientului;
    • Intocmeste raspunsuri scrise pentru reclamatii/ litigii/ Autoritati;
    • Interactioneaza cu alte departamente din cadrul bancii pentru a gasi si a implementa solutia optima pentru client (Legal, Compliance, Produse, Credit Risk, Operatiuni, etc.);
    • Contacteaza telefonic clientul pentru a obtine detalii suplimentare cu privire la cererea formulata astfel incat sa se asigure ca raspunde la toate aspectele solicitate si ca in urma raspunsului furnizat clientul este multumit;
    • Interactioneaza cu clientul intr-un mod profesional si politicos;
    • Se asigura ca toate raspunsurile sunt furnizate in termenul stabilit;
    • Administreaza (investigheaza, reconciliaza si instructeaza corectiile necesare) cazurile aticipe pentru inregistrarile la Centrala Riscului de Credit, Registrul National de Publicitate Mobiliara si Biroul de Credit;
    • Identifica si implementeaza solutii pentru cazurile non- standard, este implicat in dezvoltarea si imbunatatirea produselor de credit (prin testare, asistare in procesul de dezvoltare produs si mentinerea unei relatii permanente cu deparatmentele interne implicate);
    • Asigura suport pentru echipa din care face parte precum si pentru cele cu care interactioneaza in activitatea zilnica;
    • Este permanent la curent cu informatii despre produsele bancii, reglementarile legale, procedurile interne si serviciile oferite clientilor.