Sr. Post Disbursement Officer - temporary 6 months
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.Vezi toate job-urile Sr. Post Disbursement Officer - temporary 6 months active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | ING Bank Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.06.2021 |
Remote work: | On-site |
ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.
Care este profilul pe care il cautam?
Studii superioare in curs sau finalizate (preferabil Economice);
Experienta de minimum 1 an in operatiuni bancare, administrarea creditelor, plati, contabilitate (ar fi un avantaj);
Calificari profesionale / instruire profesionala: operatiuni bancare, analiza credite;
Aptitudini calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Access), Internet, E-mail;
Limba engleza - scris si vorbit (nivel mediu)
Cunoasterea clientilor si a pietei interbancare; cunostinte privind normele si reglementarile BNR.
Competente functionale:
• gandire analitica, atentie la detalii, cunoasterea si identificarea riscurilor, orientare spre client, bune abilitati de comunicare (verbal si in scris, ascultare activa), aptitudini de solutionare a problemelor, de management al conflictelor, rezistenta la stres, flexibilitate comportamentala.
Competente personale:
• personalitate deschisa, caracter sociabil, ambitie si energie, initiativa, disciplina, adaptabilitate
Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:
Analizeaza si raspunde solicitarilor clientilor dupa acordarea creditelor:
Modificare structura imprumutati;
Modificari financiare ale creditelor acordate;
Modificari aduse colateralelor creditelor acordate;
Generarea actelor aditionale aferente modificarilor;
Intocmirea acordurilor bancare aferente colateralelor;
Intocmirea documentelor necesare acordarii despagubirilor aferente colateralelor;
Asigura furnizarea raspunsurilor cererilor clientilor in cazul oricaror altor solicitari aferente creditelor cu ipoteca/ ipotecare, inclusiv in cazul creditelor Prima Casa conform cerintelor de business;
Instructarea modificarilor aprobate conform procedurilor in vigoare;
Centralizeaza, inregistreaza si genereaza raspunsuri standard pentru cererile de restructurare primite din partea clientilor;
Respecta termenele de raspuns si normele de lucru stabilite si comunicate;
Ofera suport pe e-mail sau telefonic fortei de vanzari şi tuturor departamentelor implicate, pe probleme legate de operatiunile de credit dupa acordarea acestuia (in conformitate cu responsabilitatile descrise mai sus, precum si pentru alte procese viitoare).
Ofera suport pe e-mail sau telefonic fortei de vanzari şi tuturor departamentelor implicate, pe probleme legate de operatiunile de credit dupa acordarea acestuia (in conformitate cu responsabilitatile descrise mai sus, precum si pentru alte procese viitoare);
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
RETAIL BANKING OFFICER - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (34) |
Raporteaza eroarea la