Sr. Post Disbursement Officer - temporary 6 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Sr. Post Disbursement Officer - temporary 6 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    ING is a global financial institution with a strong European base. Our customers are at the heart of what we do, and our purpose is to empower people to stay a step ahead in life and in business

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam?

    Studii superioare in curs sau finalizate (preferabil Economice);
    Experienta de minimum 1 an in operatiuni bancare, administrarea creditelor, plati, contabilitate (ar fi un avantaj);
    Calificari profesionale / instruire profesionala: operatiuni bancare, analiza credite;
    Aptitudini calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Access), Internet, E-mail;
    Limba engleza - scris si vorbit (nivel mediu)
    Cunoasterea clientilor si a pietei interbancare; cunostinte privind normele si reglementarile BNR.

    Competente functionale:

    • gandire analitica, atentie la detalii, cunoasterea si identificarea riscurilor, orientare spre client, bune abilitati de comunicare (verbal si in scris, ascultare activa), aptitudini de solutionare a problemelor, de management al conflictelor, rezistenta la stres, flexibilitate comportamentala.

    Competente personale:

    • personalitate deschisa, caracter sociabil, ambitie si energie, initiativa, disciplina, adaptabilitate

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    Analizeaza si raspunde solicitarilor clientilor dupa acordarea creditelor:
    Modificare structura imprumutati;
    Modificari financiare ale creditelor acordate;
    Modificari aduse colateralelor creditelor acordate;
    Generarea actelor aditionale aferente modificarilor;
    Intocmirea acordurilor bancare aferente colateralelor;
    Intocmirea documentelor necesare acordarii despagubirilor aferente colateralelor;
    Asigura furnizarea raspunsurilor cererilor clientilor in cazul oricaror altor solicitari aferente creditelor cu ipoteca/ ipotecare, inclusiv in cazul creditelor Prima Casa conform cerintelor de business;
    Instructarea modificarilor aprobate conform procedurilor in vigoare;
    Centralizeaza, inregistreaza si genereaza raspunsuri standard pentru cererile de restructurare primite din partea clientilor;
    Respecta termenele de raspuns si normele de lucru stabilite si comunicate;
    Ofera suport pe e-mail sau telefonic fortei de vanzari şi tuturor departamentelor implicate, pe probleme legate de operatiunile de credit dupa acordarea acestuia (in conformitate cu responsabilitatile descrise mai sus, precum si pentru alte procese viitoare).
    Ofera suport pe e-mail sau telefonic fortei de vanzari şi tuturor departamentelor implicate, pe probleme legate de operatiunile de credit dupa acordarea acestuia (in conformitate cu responsabilitatile descrise mai sus, precum si pentru alte procese viitoare);