Specialist IT Help Desk

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie cu activitate in domeniul media, recrutam un Specialist IT Help Desk.

    Cerinte:
    • Microsoft Windows - instalare, configurare, depanare
    • Linux - instalare, configurare, depanare - nivel de baza
    • cunostinte configurare, administrare SAMBA
    • Microsoft Office - instalare, configurare generala, configurare email Outlook
    • cunostinte despre Active Directory - Group Policy, DNS, startup-scripts, Groups Management
    • capacitatea de a diferentia probleme cauzate de software, hardware, reteaua de comunicatii
    • cunostinte medii despre retea si aplicatii standard de diagnostic (ping, tracert, telnet, netstat, proxy etc.) si cablare structurata (conectare echipamente la retea direct sau prin intermediul switch-urilor)
    • cunostinte despre arhitectura calculatoarelor si a perifericelor si capacitatea de a cauta si instala drivere si firmware necesare acestora
    • cunostinte de baza pentru echipamente cu functii audio (placi audio, console audio etc.)

    Responsabilitati

    • instalarea si configurarea calculatoarelor, conform standardelor companiei
    • oferirea de suport tehnic primar pentru echipamentele IT periferice (scannere, imprimante, telefoane fixe etc.)
    • depanarea de defectiuni software si hardware, inclusiv prin inlocuirea componentelor defecte
    • utilizarea aplicatiilor de administrare a infrastructurii si de conectare remote, pentru a interveni de la distanta
    • citirea log-urilor si raportarea/rezolvarea problemelor observate, in masura cunostintelor
    • rezolvarea incidentelor repartizate/semnalate de colegi, conform ariei de responsabilitate
    • colaborarea cu colegii de echipa pentru rezolvarea problemelor partenerilor, daca se solicita acest lucru de catre superiorul ierarhic
    • realizarea de rapoarte de activitate, conform normelor si procedurilor ale companiei
    • indeplinirea tuturor rolurilor si responsabilitatilor ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului si/sau cu indicatiile primite de la conducere
    • asistarea la alte servicii (daca este solicitat), in concordanta cu specificatiile comunicate
    • mentinerea legaturii cu furnizorii de consumabile IT si tehnica de calcul pentru cereri de oferte si comenzi de achizitie