Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist IT Help Desk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Specialist IT Help Desk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.06.2021 |
Remote work: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
Pentru clientul nostru, companie cu activitate in domeniul media, recrutam un Specialist IT Help Desk.
Cerinte:
• Microsoft Windows - instalare, configurare, depanare
• Linux - instalare, configurare, depanare - nivel de baza
• cunostinte configurare, administrare SAMBA
• Microsoft Office - instalare, configurare generala, configurare email Outlook
• cunostinte despre Active Directory - Group Policy, DNS, startup-scripts, Groups Management
• capacitatea de a diferentia probleme cauzate de software, hardware, reteaua de comunicatii
• cunostinte medii despre retea si aplicatii standard de diagnostic (ping, tracert, telnet, netstat, proxy etc.) si cablare structurata (conectare echipamente la retea direct sau prin intermediul switch-urilor)
• cunostinte despre arhitectura calculatoarelor si a perifericelor si capacitatea de a cauta si instala drivere si firmware necesare acestora
• cunostinte de baza pentru echipamente cu functii audio (placi audio, console audio etc.)
• instalarea si configurarea calculatoarelor, conform standardelor companiei
• oferirea de suport tehnic primar pentru echipamentele IT periferice (scannere, imprimante, telefoane fixe etc.)
• depanarea de defectiuni software si hardware, inclusiv prin inlocuirea componentelor defecte
• utilizarea aplicatiilor de administrare a infrastructurii si de conectare remote, pentru a interveni de la distanta
• citirea log-urilor si raportarea/rezolvarea problemelor observate, in masura cunostintelor
• rezolvarea incidentelor repartizate/semnalate de colegi, conform ariei de responsabilitate
• colaborarea cu colegii de echipa pentru rezolvarea problemelor partenerilor, daca se solicita acest lucru de catre superiorul ierarhic
• realizarea de rapoarte de activitate, conform normelor si procedurilor ale companiei
• indeplinirea tuturor rolurilor si responsabilitatilor ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului si/sau cu indicatiile primite de la conducere
• asistarea la alte servicii (daca este solicitat), in concordanta cu specificatiile comunicate
• mentinerea legaturii cu furnizorii de consumabile IT si tehnica de calcul pentru cereri de oferte si comenzi de achizitie
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
IT Service Desk Specialist with English Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (351) |
Raporteaza eroarea la