Ofiter Inrolare Digitala

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte


    Cerintele postului:
    • Studii - Medii, superioare sau superioare in curs de finalizare Certificari
    • Limba engleza- nivel mediu
    • Cunostinte PC – avansate (Microsoft Office, SQL)

    Responsabilitati

    Scopul pozitiei:
    Preluarea apelurilor video de la clienti in vederea identificarii si finalizarii fluxului de inrolare digitala.

    Sarcini si responsabilitati:
    Inrolare clienti
    • Cunoaste caracteristicile si beneficiile ofertei de cont curent si servicii financiare atasate adresata segmentului de clientela PF si se pastreaza permanent la curent cu evolutia acestora precum si cu normele, procedurile si fluxurile de lucru aferente;
    • Verifica si arhiveaza documentele pentru fiecare client pentru care primeste documentatia contractuala semnata conform procedurilor in vigoare;
    • Este responsabil de calitatea si actualizarea in toate aplicatiile bancii a inregistrarilor/ informatiilor legate de clientela cu care a interactiona;
    • Aplica masurile corespunzatoare de cunoastere a clientelei in scopul identificarii clientilor si a monitorizarii relatiilor de afaceri ale acestora, a verificarii identitatii si actualizarii datelor acestora, conform normelor si procedurilor in vigoare;
    • Respecta politica de acceptare a clientelei, in privinta neinitierii unei relatii de afaceri cu clienti considerati inacceptabili conform procedurilor Bancii;
    • Participa si parcurge individual materialele de informare si pregatire in ceea ce priveste cunoasterea actelor de identitate romanesti;
    • Deschide produsele aferente pachetului selectat de client in aplicatiile aferente ale bancii respectand normele si procedurile in vigoare;
    Interactiune clienti
    • Apeleaza cu profesionalism fiecare client/ respectiv raspunde la apelurile intrate sau potential client RB;
    • Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele oferite de banca, folosind un limbaj usor de inteles de catre clientii RB;
    • Respecta procedurile de lucru aferente activitatii departamentului Servicii Clienti si urmeaza scripturile de interactiune agreate la nivelul fiecarei campanii;
    • Se asigura ca pe fiecare apel generat, transmite catre client toate beneficiile cat si costurile aferente produsului sau serviciului promovat;
    • Respecta pasii de apel agreati la nivelul activitatii;
    • Aplica tehnicile de vanzare specifice Raiffeisen Bank in mod eficient si respecta standardele de calitate stabilite la nivelul activitatii;
    • Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii;
    • Utilizeaza aplicatiile interne conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
    • Participa la indeplinirea obiectivelor departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
    • Transmite catre departamentele implicate (Marketing, Management produse, etc.) sugestii si date ale clientilor apelati, legate de produsul /serviciul de inrolare digitala a clientilor;
    • Respecta programul de lucru comunicat saptamanal, atat din punct de vedere prezenta la birou, cat si a programarii pauzelor;
    • Semnalarea rapida catre coordonatori / manager a disfunctionalitatilor si situtaiilor atipice aparute la nivelul activitatii;
    • Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov;
    • Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor;
    • Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>