Ofiter Inrolare Digitala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter Inrolare Digitala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.08.2021 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Cerintele postului:
• Studii - Medii, superioare sau superioare in curs de finalizare Certificari
• Limba engleza- nivel mediu
• Cunostinte PC – avansate (Microsoft Office, SQL)
Scopul pozitiei:
Preluarea apelurilor video de la clienti in vederea identificarii si finalizarii fluxului de inrolare digitala.
Sarcini si responsabilitati:
Inrolare clienti
• Cunoaste caracteristicile si beneficiile ofertei de cont curent si servicii financiare atasate adresata segmentului de clientela PF si se pastreaza permanent la curent cu evolutia acestora precum si cu normele, procedurile si fluxurile de lucru aferente;
• Verifica si arhiveaza documentele pentru fiecare client pentru care primeste documentatia contractuala semnata conform procedurilor in vigoare;
• Este responsabil de calitatea si actualizarea in toate aplicatiile bancii a inregistrarilor/ informatiilor legate de clientela cu care a interactiona;
• Aplica masurile corespunzatoare de cunoastere a clientelei in scopul identificarii clientilor si a monitorizarii relatiilor de afaceri ale acestora, a verificarii identitatii si actualizarii datelor acestora, conform normelor si procedurilor in vigoare;
• Respecta politica de acceptare a clientelei, in privinta neinitierii unei relatii de afaceri cu clienti considerati inacceptabili conform procedurilor Bancii;
• Participa si parcurge individual materialele de informare si pregatire in ceea ce priveste cunoasterea actelor de identitate romanesti;
• Deschide produsele aferente pachetului selectat de client in aplicatiile aferente ale bancii respectand normele si procedurile in vigoare;
Interactiune clienti
• Apeleaza cu profesionalism fiecare client/ respectiv raspunde la apelurile intrate sau potential client RB;
• Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele oferite de banca, folosind un limbaj usor de inteles de catre clientii RB;
• Respecta procedurile de lucru aferente activitatii departamentului Servicii Clienti si urmeaza scripturile de interactiune agreate la nivelul fiecarei campanii;
• Se asigura ca pe fiecare apel generat, transmite catre client toate beneficiile cat si costurile aferente produsului sau serviciului promovat;
• Respecta pasii de apel agreati la nivelul activitatii;
• Aplica tehnicile de vanzare specifice Raiffeisen Bank in mod eficient si respecta standardele de calitate stabilite la nivelul activitatii;
• Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii;
• Utilizeaza aplicatiile interne conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
• Participa la indeplinirea obiectivelor departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
• Transmite catre departamentele implicate (Marketing, Management produse, etc.) sugestii si date ale clientilor apelati, legate de produsul /serviciul de inrolare digitala a clientilor;
• Respecta programul de lucru comunicat saptamanal, atat din punct de vedere prezenta la birou, cat si a programarii pauzelor;
• Semnalarea rapida catre coordonatori / manager a disfunctionalitatilor si situtaiilor atipice aparute la nivelul activitatii;
• Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov;
• Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor;
• Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Junior - Absolvent facultate Aplica fara CV | |
General Ledger with Turkish Hybrid | |
STAGII DE PRACTICA IN FINANTE CONTABILITATE AUDIT Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la