Administrator cont - platforma alimentari carburant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Administrator cont - platforma alimentari carburant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Ne cautam un nou coleg/a pentru cel mai recent post infiintat pe noua noastra linie de business: Administrator cont clienti - aplicatie de gestiune a alimentarilor cu combustibil a firmelor de transport.

    - foarte bune abilitati de operare PC (Excel, Word, Outlook) si invarea facila de operare aplicatii informatice noi;
    - bune abilitati de comunicare si customer service,
    - atentie la detalii, minutiozitate, persoana foarte organizata si meticuloasa.

    Responsabilitati

    - administrarea conturilor clientilor in platforma de alimentare cu carburant;
    - oferirea de suport Clientilor in utilizarea cardurilor de carburant, limite de consum, plati;
    - emitere facturi si urmarirea incasarii acestora:
    - relationarea cu furnizorul de carburant;
    - elaborarea unor analize pe baze periodice privind: situatii clienti, consum, situatii plati.

    Alte informatii

    Locul de munca: Zona Unirii - Pasajul Marasesti, Sector 4, Bucuresti
    Program de lucru: tura de 8 ore / zi, in timpul zilei, in interval orar 8:00 - 22:00