User Support Specialist-Service Desk Craiova

Angajator: Pirelli
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    After 10 YEARS, Pirelli plant in Slatina is today one of the most modern car tyre plants, equipped with non-robotic production technology of the last generation, designed to achieve high performance ti res Premium range, where Pirelli is leader.

    Cerinte


    Educatie: Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica / Facultatea de Matematică şi Ştiinte ale Naturii

    Competente:
    - studii superioare in domeniul tehnic
    - cunoasterea limbii italiene – nivel avansat
    - cunostinte bune de utilizare a PC-ului

    Experiența: orice experienta profesionala anterioara constituie un avantaj.

    Altele: aptitudini bune de comunicare scrisa si orala, gândire analitica, spontaneitate, atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre client si lucru in echipa

    Responsabilitati

    Asigura suport IT utilizatorilor in folosirea aplicației de gestionat tickete.

    - ofera solutii la erorile survenite in aplicatia de gestionat tickete
    - ofera asistenta in folosirea aplicatiei de gestionat tickete
    - gestioneaza baze de date de tipul SQL
    - monitorizeaza serverele pe care este instalata aplicatia