Agent Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Agent Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 13.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Ce am vrea noi să ai:
    • Studii superioare;
    • Experienta în domeniu tehnic si/sau relatii cu clientii minim 2 ani;
    • Cunostinte de legislatie din domeniul energiei;
    • Cunostinte de MS Office, SAP ;
    • Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa ;
    • Permis de conducere categoria B;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei reprezenta interfata companiei in procesul de relații clienţi pentru activitatea de distributie a energiei prin canalele de comunicare puse la dispozitie;
    • Vei oferi informaţii generale şi specifice, privind serviciul de acces/racordare la sistemul de distribuţie;
    • Vei prelua, verifica si procesa in SAP documentele aferente solicitarilor de emitere a avizelor de racordare energie electrica, de amplasament si a activitatilor conexe;
    • Vei factura taxele corespunzatoare emiterii de documente/prestare de servicii;
    • Vei realiza listarea din sistem si eliberarea avizelor emise de personalul specializat al companiei, la cererea clientului;
    • Vei oferi consultanta clientilor privind tarifele de racordare la sistemul de distributie si modul de plata al facturilor emise;
    • Vei prelua si inregistra solicitarile transmise de clienti pe platforma online pentru accesul la sistemul de distributie;
    • Vei prelua si inregistra cererile, sesizarile si reclamatiile clientilor comunicandu-le numarul de inregistrare al solicitarii si timpul estimativ de solutionare;

    Alte informatii

    Ce îţi oferim noi:
    • Pachet salarial atractiv ;
    • Îți oferim decont de transport dacă locuiești prea departe de sediu ;
    • Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi: Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata ;
    • Tichete de masă in format electronic de 20 lei/zi lucrata ;
    • Asigurare medicală privată pentru ca ne dorim sa lucrezi în siguranță și sănătos ;
    • Iti place sa explorezi locatii noi sau, pur si simplu vrei sa te relaxezi? Foarte bine! Tu alege locatia si noi iti oferim o primă de vacanță !

    Te-am făcut curios? Trimite-ne CV-ul tau!