Traffic Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile G7 Romania active.


Vezi toate job-urile Traffic Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    🤝 Despre tine și g7
    Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.

    ✅ Despre g7
    În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.



    Cerinte

    Persoana de legatura intre departamentul de Client Service si cel de Creatie. Cu alte cuvinte, un Traffic Manager.

    O persoana organizata, atenta la detalii, diplomata si orientata spre solutii. Pe cineva responsabil. Responsabil de intocmirea statusurilor proiectelor aflate in departamentul de Creatie, de evidenta proiectelor si livrabilelor si de validarea deadline-urilor.



    Sa cunoasca foarte bine specificul departamentului de creatie si al dpt de client service;
    Sa aiba experienta in management de resurse/management de proiect
    Foarte buna organizare
    Foarte buna organizare a timpului si capacitate de respectare a deadline-urilor

    Responsabilitati

    -introduce jobul in intranet cu specificarea clientului, brandului, descrierea jobului, data lansarii si data finalizarii jobului, pesoanele responsabile cu realizarea lui

    - verifica ca timpul pentru realizarea acelui job a fost completat corect in intranet

    - se asigura ca dead-line-ul nu va fi depasit

    - in cazul in care exista joburi cu acelasi dead-line sa convoace o sedinta de prioritizare impreuna cu client service-ul emitent al jobului si creatie/dtp prin sefii de departament specifici

    - sa obtina de la seful de departament validarea timpului inaintat

    - sa informeze client service-ul in legatura cu timpii aprobati de creatie si/sau dtp

    - la finalizarea proiectului punctual sa solicite client-service-ului costul transmis clientului, inclusiv costurile de productie si de media implicate

    - de la productie sa solicite costurile agreate cu furnizorii respectivi, la fel pentru media, de la client-service

    - sa intocmeasca foaia de profitabilitate pe care o aduce la cunostinta directorului general

    - sa transmita clientului factura fiscala cu costurile aferente imediat ce jobul finalizat s-a concretizat in ceea ce astepta clientul sau la data la care client service-ul si clientul au agreat-o pentru transmiterea facturii

    - sa informeze client-service-ul in momentul in care clientul a efectuat plata conform contractului

    - traffic manager–ul va sistematiza informatiile cu privire la orele lucrate de catre fiecare membru al agentiei implicat in client service, creatie sau dtp; situatia rezultata o va transmite directorului general saptamanal

    - in raportul financiar, traffic manager–ul sa mentioneze data cand a fost lansata o factura catre client si care este scadenta de plata de catre furnizor

    - traffic manager–ul sa preia activitatea unui account pe perioada cat acesta lipseste din agentie; adica sa ia legatura cu clientul, sa emita joburi; sa se asigure ca acestea sunt finalizate conform cerintelor clientului si sa i le forwardeze acestuia pentru feed-back/BT

    - daca agentia participa la un pitch, traffic manager–ul se asigura ca toata creatia primeste brief-ul si emite jobul aferent acestuia pe care il face cunoscut creatiei cu precizarea dl intermediare si finale

    - traffic manager-ul verifica corectitudinea facturilor fiscale intocmite in contabilitate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)