Traffic Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile G7 Romania active.


Vezi toate job-urile Traffic Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: G7 Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Formerly known as Grup Sapte, the communication agency with the largest number of face-to-face consumer interactions in Romania, we are now g7.
    The brand activation, business growth solutions, strategically and creatively led agency, with integrated capabilities & expertise.
    Having the quick reaction key of experience in field and sales marketing, we deliver relevant and down-to-earth brand strategy, communication planning and creative omnichannel executions.

    Cerinte

    Persoana de legatura intre departamentul de Client Service si cel de Creatie. Cu alte cuvinte, un Traffic Manager.

    O persoana organizata, atenta la detalii, diplomata si orientata spre solutii. Pe cineva responsabil. Responsabil de intocmirea statusurilor proiectelor aflate in departamentul de Creatie, de evidenta proiectelor si livrabilelor si de validarea deadline-urilor.



    Sa cunoasca foarte bine specificul departamentului de creatie si al dpt de client service;
    Sa aiba experienta in management de resurse/management de proiect
    Foarte buna organizare
    Foarte buna organizare a timpului si capacitate de respectare a deadline-urilor

    Responsabilitati

    -introduce jobul in intranet cu specificarea clientului, brandului, descrierea jobului, data lansarii si data finalizarii jobului, pesoanele responsabile cu realizarea lui

    - verifica ca timpul pentru realizarea acelui job a fost completat corect in intranet

    - se asigura ca dead-line-ul nu va fi depasit

    - in cazul in care exista joburi cu acelasi dead-line sa convoace o sedinta de prioritizare impreuna cu client service-ul emitent al jobului si creatie/dtp prin sefii de departament specifici

    - sa obtina de la seful de departament validarea timpului inaintat

    - sa informeze client service-ul in legatura cu timpii aprobati de creatie si/sau dtp

    - la finalizarea proiectului punctual sa solicite client-service-ului costul transmis clientului, inclusiv costurile de productie si de media implicate

    - de la productie sa solicite costurile agreate cu furnizorii respectivi, la fel pentru media, de la client-service

    - sa intocmeasca foaia de profitabilitate pe care o aduce la cunostinta directorului general

    - sa transmita clientului factura fiscala cu costurile aferente imediat ce jobul finalizat s-a concretizat in ceea ce astepta clientul sau la data la care client service-ul si clientul au agreat-o pentru transmiterea facturii

    - sa informeze client-service-ul in momentul in care clientul a efectuat plata conform contractului

    - traffic manager–ul va sistematiza informatiile cu privire la orele lucrate de catre fiecare membru al agentiei implicat in client service, creatie sau dtp; situatia rezultata o va transmite directorului general saptamanal

    - in raportul financiar, traffic manager–ul sa mentioneze data cand a fost lansata o factura catre client si care este scadenta de plata de catre furnizor

    - traffic manager–ul sa preia activitatea unui account pe perioada cat acesta lipseste din agentie; adica sa ia legatura cu clientul, sa emita joburi; sa se asigure ca acestea sunt finalizate conform cerintelor clientului si sa i le forwardeze acestuia pentru feed-back/BT

    - daca agentia participa la un pitch, traffic manager–ul se asigura ca toata creatia primeste brief-ul si emite jobul aferent acestuia pe care il face cunoscut creatiei cu precizarea dl intermediare si finale

    - traffic manager-ul verifica corectitudinea facturilor fiscale intocmite in contabilitate