Consultant implementare software – cu limba franceză

Angajator: Bit Soft
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Bit Soft e o poveste de succes 100% românească, lider de piață, cu aspirații mari și în afara granițelor, fiind prezentă și în Ungaria.
    Suntem o echipă creativă, formată din profesioniști în livrarea de soluții adaptate nevoilor clienților noștri, fie că vorbim despre softuri de gestiune hotelieră și restaurant, de sisteme POS, sisteme takeaway și delivery, aplicații mobile sau kioskuri pentru comandă.
    Mereu aproape de client prin consultanță gratuită și asistență dedicată 24/7.
    Acum 27 de ani am pornit la drum din pasiune pentru industria ospitalității. În misiunea noastră de a digitaliza HoReCa s-au alăturat 1100+ restaurante și 570+ hoteluri.
    Printre clientii nostri se numara KFC, Pizza Hut, City Grill, Starbucks, Radisson, JW Marriott, Ramada.

    Cerinte

    • Bune abilități tehnice
    • Limba franceză la nivel avansat
    • Preferabil cunoștințe despre business-ul hotelier și industria ospitalității/ a lucrat cu soluții financiar/contabile sau ERP /are experiență de customer care tehnic
    • Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franța
    • Dorința și abilitatea de a învăța și aplica tehnologii noi pentru care oferim traininguri
    • Bune abilități de relaționare, atitudine proactivă și dorință reală de a ajuta clienții
    • Limba engleză nivel mediu
    • Capacitate bună de planificare și organizare
    • Abilitatea de a transfera know how-ul către ceilalți, comunicare coerentă și convingatoare
    • Cunoașterea suitei Microsoft Office
    • Permis conducere B

    Responsabilitati

    • Implementare și consultanță pentru softurile Bit Soft de hotel și/sau restaurant
    • Configurarea soluțiilor software pentru hotel/restaurant și training-ul echipelor care vor folosi aceste soluții
    • Înțelegerea modului de lucru a clientului și oferirea de soluții de business sau operaționale
    • Asistență post instalare/suport, consultanță dedicată clienților pentru a asigura folosirea și funcționarea optimă a soluțiilor achiziționate
    • Respectarea standardelor de calitate și a procedurilor interne



    Alte informatii

    Beneficii
    • Apartenența la o echipă de top, într-o companie lider de piață, partener Oracle în România
    • Bonuri de masă
    • Abonament clinică medicală privată
    • Mașină de serviciu pentru deplasări
    • Decontarea transportului în comun
    • Bookster- pentru dezvoltarea ta personală și profesională
    • Traininguri și plan de dezvoltare profesională