SPECIALIST IN DOMENIUL COMERCIAL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST IN DOMENIUL COMERCIAL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ARTEM HOMINE
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 03.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .

    Clauza GDPR
    ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .

    Cerinte

    Clientul activeaza in domeniul OIL & GAS

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare ( tehnice sau economico-financiare )
    - Experienta dovedita in pozitie similara – minim 5 ani
    - Cunostinte stategice si de business: intelegerea modelelelor de afaceri, a strategiilor financiare si de achizitii
    - Cunoasterea clientului: Intelegerea nevoilor clientilor si ale altor parteneri contractuali
    - Identificarea si administrarea riscurilor: stie sa identifice, sa cuantifice, sa evalueze si sa administreze riscuri
    - Capacitate de analiza : stie sa reduca complexitatea la esenta, sa revizuiasca informatia si sa exploateze oportunitatile
    - Cunostinte limba engleza – nivel avansat
    - Cunostinte MS Office – nivel avansat

    Abilitati

    - Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
    - Capacitatea de a lucra si a lua decizii sub presiune
    - Respectarea termenelor si indeplinirea obiectivelor
    - Adaptare rapida la schimbari si flexibilitate
    - Implicare si devotament

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    - Este responsabil de respectarea politicilor, procedurilor si instructiunilor economico-financiare in vederea administrarii eficiente din punct de vedere comercial a activitatilor din companie
    - Acorda suport pentru persoanele din vanzari si operational in toate activitatile ce presupun relatii comerciale
    - Este responsabil de indeplinirea obiectivelor agreate la nivelul echipei comerciale
    - Participa la elaborarea si negocierea ofertelor si se ocupa de derularea contractelor din punct de vedere comercial
    - Ofera support in licitatii, in realizarea ofertelor si calculatii, participa la negocierea si pregatirea contractelor de vanzari si achizitii
    - Corecteaza si monitorizeaza toate aspectele comerciale din cadrul unui contract sau proiect
    - Coopereaza si comunica strans cu contract/project managerul si cu echipa de conducere a proiectului pe toata durata executiei; monitorizeaza, controleaza si actualizeaza costurile, platile, scrisorile de garantie si facturile aferente proiectului/contractului
    - Respecta regulile interne privind legatura cu furnizorii, inclusiv verificarea contractelor, in conformitate cu termenii generali
    - Negociaza contracte cu furnizorii si eventualii contractori. Este persoana de contact pentru furnizori si clienti in ce priveste contractual/proiectul, din punct de vedere comercial
    - Este responsabil pentru clarificarea tuturor intrebarilor referitoare la contract, facturare – inclusiv solicitari/reclamatii si managementul schimbarii
    - Realizeaza activitatea de control pentru comenzi si proiecte, monitorizand deviatiile in raport cu valorile originale bugetate/planificate, si identifica eventualele cauze
    - Ofera suport in planificare si bugetare pentru directorul companiei si directorul financiar

    Alte informatii

    Beneficii

    - tichete de masa
    - abonament servicii medicale
    - al 13 lea salariu
    - telefon de serviciu

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre ARTEM HOMINE . Consultati Politica de procesare a datelor personale a ARTEM HOMINE >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (7)