Responsabil Administrare Personal - McDonald's Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil Administrare Personal - McDonald's Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | McDonald's in Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.04.2022 |
Remote work: | On-site |
De 28 de ani, McDonald’s este alături de clienții din România, le oferim produsele lor preferate și venim mereu cu inovații, deschidem restaurante noi, iar pe altele le transformăm într-un loc mai primitor și ne păstrăm promisiunea de a fi restaurantul preferat al clienţilor noştri.
In Romania, McDonald’s este lider al pietei restaurantelor, cu 97 de restaurante și 54 de McCafe în 29 de oraşe si primeste zilnic peste 200.000 clienti. Suntem alaturi de comunitate si investim constant in proiecte de educatie si sanatate si "Tinem familiile impreuna" prin intermediul Fundatiei pentru Copii Ronald McDonald.
Cu o echipă de peste 5.500 de angajați în România, McDonald’s are o cultură organizațională bazată pe integritate și diversitate. Avem colegi de toate vârstele și cu interese diferite și investim în traininguri pentru dezvoltarea abilităților de comunicare, lucru în echipă sau abilități specifice industriei alimentare. Punem preț pe angajații noștri și le oferim un program flexibil, diferite recompense prin campaniile naționale de motivare, variante prin care își pot mări veniturile prin sporuri de noapte sau de weekend, precum și posibilitatea de a avansa rapid în echipă.
• Studii medii finalizate
• Experienta minim 6 luni pe o pozitie similara
• Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj
• Atitudine pozitiva si orientare catre client, intern si extern
• Abilitati avansate de comunicare la toate nivelurile
• Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp
• Spirit de initiativa si capacitatea de a propune solutii pentru problemele ce tin de angajatii restaurantului
• Actioneaza ca un reprezentant al departamentului de resurse umane in restaurant, avand responsabilitati in procesele de recrutare, angajare si selectie lucratori comerciali
• Participa la sesiunile de comunicare cu echipa, aduce informatii si clarificari privind politicile de resurse umane
• Este pregatit sa raspunda solicitarilor angajatilor cu privire la clarificari pontaje, procesare zile concediu, adeverinta de munca etc.
• Respecta si se ghideaza dupa regulamentul de ordine interioara
• Este responsabil cu intocmirea si inregistrarea in termenele legale a contractelor de munca ale angajatilor, cu incetarea acestora in termenele legale si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor in sistemul electronic intern de gestiune a resurselor umane
• Menține evidenta dosarelor de personal, atat electronic cat si fizic, si a documentelor pe care trebuie sa le contina acestea
• Organizeaza arhiva restaurantului si o preda firmei responsabile pentru arhivarea documentelor
Tine zilnic evidenta orelor angajatilor, a concediilor tuturor angajatilor (odihna, medicale, fara plata), a documentatiei privind abaterile disciplinare
Tine evidenta carnetelor de sanatate ale angajatilor si este responsabil cu planificarea si verificarea vizelor medicale
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv – 2700 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 20 Lei /zi lucrata);
• Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru;
• Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare;
• Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil HR Hybrid | |
Responsabil People&Culture Magazine - METRO Convenience - perioada determinata de 12 luni BUCURESTI, | |
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (48) |
Raporteaza eroarea la