Office Manager (perioada determinata 12 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Office Manager (perioada determinata 12 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 09.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare, preferabil: economice;
    - Experienta de minim 1-2 ani pe un post similar (experienta de lucru in domeniul bancar reprezinta avantaj)
    - Cunostinte nivel avansat al limbii engleze;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Persoana comunicativa, riguroasa, atenta la detalii, abilitatea de a lucra cu documente si cifre;
    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic.

    Responsabilitati

    - Verificarea/urmarirea fiselor de clienti (plati/incasari);
    - Urmarirea limitelor de credit pentru fiecare client in parte;
    - Primirea deconturilor de cheltuieli de la angajati, inregistrarea, procesarea si predarea lor catre contabilitate;
    - Urmarirea scadentelor de plata a facturilor interne si externe in colaborare cu departamentul de contabilitate;
    - Emiterea facturilor de avans si storno avans marfa pe care le transmite managerului general;
    - Aprovizionarea cu produse de birotica, papetarie si produse adminitrative si de protocol;
    - Asigura protocolul in cadrul intalnirilor;
    - Realizarea de activitati de secretariat: corespondenta, posta etc.