Specialist imbunatatire procese ORGA E-COM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile XXXLutz Mobilier active.


Vezi toate job-urile Specialist imbunatatire procese ORGA E-COM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: XXXLutz Mobilier
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Peste 25.000 de angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.​Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională!

    Cerinte

    Candidatul ideal este acela care îndeplineşte următoarele caracteristici:

    Studii superioare absolvite;
    1-2 ani experienta intr-un loc de munca similar sau in domeniul –administrativ / logistica / vanzari;
    Bune cunostinte de limba germana, limba engleza poate fi un avantaj;
    Gandire analitica si structurala, afinitate de a lucra cu cifre;
    Flexibilitate, spirit de echipa, cautare de solutii;
    Dorinta de a evolua intr-o companie multinationala;
    Dorinta permanenta de dezvoltare personala si profesionala;
    Competente de lucru in MS office sau programe similare”
    Stil de lucru organizat si precis;
    Atitudine de fairplay;
    Personalitate deschisa, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesionala;

    Responsabilitati

    Implementeaza si mentine procesele organizaționale pentru magazinul online;
    Este responsabil de buna desfasurare si optimizare a întregului flux operațional online
    Controleaza activitatea pentru asigurarea functionarii operațiunilor zilnice conform proceselor definite;
    Emiterea de solicitari pentru imbunatatirea proceselor de organizare
    Analizeaza si intocmeste rapoarte privind activitatea magazinului online;
    Asigura existenta si valabilitatea documentelor de lucru scrise necesare activitatii sale;
    Testarea de noi functionalitati programate in domeniul ecommerce.
    Implementare si scolarizare pentru toate procesele noi
    Suport in caz de intrebari sau erori , scolarizare angajati in relatia cu magazinul online
    Intocmirea si actualizarea de materiale suport pentru scolarizari/directive.
    Imbunatatirea si supravegherea proceselor cu furnizorii (curieri, posta, dropshipping etc)
    Participare la sedinte pentru imbunatatirea shop-ului online

    Alte informatii

    Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională! Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria. Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.

    În total grupul XXXLutz operează 320 de filiale. 25.700 de angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.

    Lucrează la XXXLutz

    XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Peste 25.000 de angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.

    Daca esti o persoana ce isi doreste sa se dezvolte profesional in domeniul comertului, vrei mai mult de la viata, esti pozitiva si gata de a descoperi o lume plina de provocari, alatura-te si creste cu XXXLutz. Cautam si credem in oameni ca tine! ​