Specialist Salarizare la Carrefour

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare la Carrefour active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    Ține de tine să:

    -Ai experiență de lucru relevantă în salarizare (proces gestionat end to end inhouse)
    -Ai cunoștințe avansate de excel;
    -Ai studii superioare absolvite;
    -Ai experiență de lucru într-un departament de salarizare de minim 2 ani
    -Ai cunoștințe solide de calcul masă salarială și estimări de majorări salariale
    -Ai gândire analitică, rigoare, respect față de reguli și proceduri;
    -Ai bune abilități de comunicare și relaționare, atât în echipă cât și cu clienții interni;
    -Ai capacitatea de lucru sub presiune, reziliență.

    Responsabilitati

    Ce-ar trebui să faci:

    -Să realizezi operațiuni din aria de calcul salarial și a activităților corelate (contribuții sociale, impozit de venit, concedii medicale, nota contabilă, plăți, popriri, recuperare sume de la CASMB; constituirea de provizioane);
    -Să te asiguri de corectitudinea notelor contabile transmise către departamentul financiar, astfel încât datele introduse în sistem să fie în concordanță cu realitatea;
    -Să menții relația cu echipele de resurse umane din magazine, din punct de vedere al activității de salarizare (pontaj, concedii medicale, plata salariilor, corecții, tichete, rectificative, etc.);
    -Să gestionezi întregul proces în cazul controalelor autorităților de stat (de exemplu, controalele ANAF);
    -Să consolidezi și să contribui la proces de raportare și analiză date cu privire la: concedii, evoluția masei salariale, ore suplimentare, etc.

    Alte informatii

     
    Carrefour ține cu tine:

    Tichete de masă
    Ajutor de transport
    Asigurare privată medicală
    Cupoane de magazin
    Primă de vacanță
    Cursuri de formare
    Bonus de performanță