Budget Administration Specialist (until 31 Dec 2022)

Angajator: JTI Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    JTI Romania este membră a Japan Tobacco International, important producător internațional de tutun cu peste 44.000 de angajați, în 130 de țări, având sediul central în Geneva, Elveția.

    JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local. De atunci, am continuat să investim în oameni, în mărci și în fabrica din București, recunoscută în grupul JTI pentru eficiență și excelența în execuție. Circa 70% din producția fabricii merge la export.

    Cerinte

    • Studii superioare ( preferabil Economie sau Administrarea Afacerilor);
    • 2-3 ani experienta in domeniul administrarii si planificarii bugetare;
    • Experienta in mangementul contractelor;
    • Experienta administrare a bugetului alocat;
    • Cunostinte foarte bune de Microsoft Office Excel;
    • Cunostinte de SAP, Entersoft reprezinta un plus;
    • Limba Engleza, nivel mediu;
    • Cunostinte financiare;
    • Abilitati analitice, de planificare si organizare; abilitati de comunicare;

    Responsabilitati

    Titularul asigura un nivel precis de administrare şi monitorizare a bugetului şi a contractelor si este responsabil de gestionarea proceselor aferente bugetului de marketing şi bugetului operaţional. De asemenea, este responsabil de înregistrarea exactă a cheltuielilor pe centre de cost şi comenzi interne pentru toate cheltuielile departamentului.

    • Gestionarea aspectelor administrative legate de sub-departamentul Trade Marketing (General Trade, Leisure şi Key Accounts) din cadrul departamentului Sales;
    • Asigurarea unui nivel precis de administrare şi monitorizare a bugetului şi a contractelor, responsabil de gestionarea proceselor aferente bugetului de marketing şi bugetului operational;
    • Inregistrarea exactă a cheltuielilor pe centre de cost şi comenzi interne pentru toate cheltuielile departamentului;
    • Administrarea si revizuirea bugetului OPEX pentru toate Sales Office-urile din tara;
    • Oferirea de suport titularilor de buget in exercitiile de planificare (LE,ASP,SPC), SPOC pentru departamentul Financiar;

    Alte informatii

    Deadline aplicare: 24 Mai 2021
    Locatie: Bucuresti
    Departament: Trade Marketing Planning & Analysis
    Raportare catre: Trade Marketing Planning & Analysis Manager
    Rol: perioada determinata pana la 31 DEC 2022