SPECIALIST LOGISTICA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST LOGISTICA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie ce oferă solutii integrate de infrastructura energetica, recrutam SPECIALIST LOGISTICA.

    Cerinte:

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta pe un rol asemanator – minimum 2-3 ani, in logistica;
    • Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
    • Aptitudini in Microsoft Office – Excel, Word, Outlook;
    • Experienta in intocmirea documentelor de transport intern si international;
    • Experienta in intocmirea documentelor privind efectuarea operatiunilor vamale pentru import si export;
    • Cunoasterea tuturor procedurilor operationale privind transportul in si din tarile UE si din afara UE;
    • Persoana proactiva, atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare si negociere.

    Responsabilitati


    • Asista la pregatirea marfurilor pentru livrare;
    • Intocmeste documentele de expediere atat pentru transportul intern, cat si intra si extra comunitar: packing list, depune documentatie pentru eliberare Certificate Origine, permise import;
    • Mentine legatura cu comisionarii vamali, in vederea intocmirii si punerii la dispozitie a documentelor necesare pentru efectuarea formalitatilor vamale de import, export, import/export temporar;
    • Centralizeaza comenzile si organizeaza necesarul de transport, gestioneaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima;
    • Organizeaza si administreaza transporturile si livrarile interne si externe;
    • Urmareste constant situatia livrarilor programate;
    • Ofera consultanta si suport celorlalte departamente in probleme de logistica, transport;
    • Mentine si dezvolta relatii cu casele de expeditii/transportatorii existenti si noi;
    • Negociaza, intocmeste si urmareste comenzile de transport;
    • Este responsabil pentru realizarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor alocate lunar.

    Alte informatii

    Oferim:
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Pachet salarial competitiv;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala.

    Program de lucru: L – V, 09:00 – 17:00
    Locatie: sector 3