Operations Officer with Italian and English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Operations Officer with Italian and English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    For our customer, a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations, we are looking for Operations Officer with Italian & English.

    Requirements:

    • Very good knowledge of Italian and English, B2-C1 (verbal and written communication skills);
    • Preferred previous experience in the banking sector and/or document controlling (6 month – 1year);
    • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge;
    • Strong communicator with a solution-oriented approach;
    • Ability to work well under pressure and tight deadlines.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    • Collect and review financing documentation based on a detailed procedures and using a web-based checklist and excel files;
    • Manage rework (es. mistakes and/or missing information) through e-mail exchange with benches/operators to correct and complete the documentation;
    • Finalize the contract with the customer data and including all verified documents;
    • Send all the documentation predisposed to the Bank Back Office for next step activities.

    Alte informatii

    Benefits:

    Attractive salary package;
    Office work schedule: L-V, 09.00 - 17.00;
    A great office, a friendly atmosphere and a multinational environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (674)