Telesales Operator - Bucuresti/Cluj

Employer: ANTS Human Capital
Domain:
  • Acquisitions - Logistics - Supplies
  • Customer Support - Client Service
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Cluj Napoca
  • Updated at: 16.06.2021
    Short company description

    Misiunea ANTS Human Capital este să excelăm în tot ceea ce facem și să construim relații bazate pe încredere cu partenerii noștri, atât angajatorii cât și angajații. Suntem o echipă de profesioniști HR si dezvoltăm soluții customizate, ghidați de nevoile clienților noștri.

    Requirements

    Cerinte
    • Experienta in domeniu vanzari constituie un avantaj
    • Experienta in domeniul farmaceutic contituie un avantaj
    • Cunostinte de lucru cu pachetul MS Office, Excel nivel mediu
    • Abilitati de planificare si organizare- nivel basic
    • Bune abilitati de relationare, comunicare.

    Responsibilities

    Pentru clientul nostru, un important distribuitor de produse farmaceutice, cautam colegi pentru rolurile de Telesales Operator pentru Bucuresti, Cluj, Constanta.

    Descrierea rolului
    • Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor pentru clientii din zona arondata;
    • Dezvoltatea relatiilor comerciale cu clientii noi din portofoliu;
    • Programarea platilor clientilor si alocarea acestora catre agentii de distributie in vederea incasarii;
    • Introduce clientii noi in baza de date respectand procedura de introducere a clientilor noi;
    • Initiaza solicitari catre managemenetul direct in vederea solutionarilor diverselor aspecte de credit control;
    • Resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti (lipsa marfa, retur), de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si sa monitorizare procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente
    • Dezvoltarea relatiei cu clientul-vanzarea intregului portofoliu, promovarea ofertelor speciale, crearea relatiei, fidelizarea clientilor, urmarirea inchiderii buclei de vanzare (incasarea creantei), monitorizarea intregii activitati a clientilor in raport cu compania
    • Respectarea rutei zilnice de apeluri si stabilireea unor obiective specifice pentru acestea
    • Este responsabil de atingerea targhetului individual de vanzari
    • Este responsabil de atingerea targetului individual de incasari