Sales Reporting Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Sales Reporting Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu peste 1600 de angajați, în 2023 PepsiCo România a obținut pentru al zecelea an consecutiv certificarea internațională Angajator de Top, acordată de Top Employers Institute din Olanda. Certificarea PepsiCo drept Angajator de Top demonstrează angajamentul PepsiCo de a promova un mediu pozitiv și favorabil incluziunii și de a crea oportunități semnificative pentru angajații săi, oferindu-le posibilitatea de a avea un impact, de a dobândi noi abilități și de a-și construi cariere de succes.

    Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 



    Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


    Pentru mai multe informații accesați pagina pepsico.ro și urmăriți canalele Facebook, și LinkedIn PepsiCo Romania. 

    Cerinte

    Calificări:

    Diplomă universitară
    Competență în limba engleză
    Expunerea anterioară la un rol similar este un plus;

    Abilități:
    Abilități analitice și numerice excelente;
    Cunoștințe solide despre pachete Excel și Office obligatorii;
    Abilități excelente de comunicare și interpersonale;
    Capabil să gestioneze mai multe proiecte în termene limită strânse;
    Orientat spre rezultate;

    Responsabilitati

    Oferă sprijin pentru deplasări și pregătirea T&E
    Facilitează comunicarea cu departamentele de asistență (MEM, Logistică, Marketing Comercial, Resurse Umane, colaborare cu clienții)
    Organizează evenimente, întâlniri;
    Pregăteste rapoarte pentru departament:
    - rapoarte de stabilire a prețurilor
    - scorecards (pentru TSM)
    - rapoarte de destinații de plasari promoționale
    - rapoarte LE
    - rapoarte de service pentru instrumentele MEM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (124)