Account representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania SRL active.


Vezi toate job-urile Account representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Campia Turzii
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    - experiență de minim 1 an în customer service, solutionarea situatiilor cu clientii( obligatoriu) ;
    - abilități în urmărirea și atingerea unui obiectiv;
    - abilități de organizare, planificare;
    - flexibilitate pentru deplasări;
    - autonomie, perseverență;
    - bune abilități de comunicare;
    - absolvent de studii superioare;
    - limba engleza, nivel mediu;
    - permis de conducere, cat. B.

    Responsabilitati

    - administrarea bazei de date referitoare la clienti si facturi conform instructiunilor de operare.
    - mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;
    - realizarea vizitelor la sediul clientului si obtinere de feedback scris al acestora referitor la - calitatea serviciilor prestate
    - analizarea evolutiei si potentialul clientilor;

    Alte informatii

    - bonus din vânzări;
    - asigurare medicală;
    - mașină de serviciu;
    - laptop și telefon de serviciu;
    - imprimantă.