Consultant Vanzari B2B

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie care activeaza in domeniul cadourilor corporate si detine si un magazin online de produse alimentare si nealimentare cu livrare la nivel national, recrutam Consultant Vanzari B2B.

    Cerinte:
    • experienta de minim 3 ani intr-un rol similar
    • reprezinta avantaj: experienta in domeniul FMCG
    • limba engleza: nivel conversatie fluenta
    • excelente abilitati de comunicare si negociere
    • atentie sporita la detalii
    • foarte buna orientare catre solutii si catre nevoile clientului
    • capacitate de invatare rapida (cunoasterea produselor) si de adaptare la cerintele clientului
    • viteza de lucru si foarte buna orientare catre obtinerea de rezultate concrete
    • experienta in operarea de sisteme de tip ERP/ WMS
    • permis de conducere (cat. B) si disponibilitate de deplasare in Bucuresti (ocazional)

    Responsabilitati

    • selectarea produselor din cataloagele furnizorilor si propunerea de pachete pentru catalogul propriu
    • intocmirea ofertelor pentru clienti si conceperea pachetelor de produse pentru includerea in catalog
    • implicare directa in intocmirea catalogului de produse, conform campaniei in derulare (Paste, Craciun, Martie)
    • prospectarea continua a pietei, in vederea identificarii de potentiali clienti (persoane juridice) si cresterea constanta a bazei de clienti
    • contactarea potentialilor clienti in vederea prezentarii ofertei
    • generarea de continut pentru clientii potentiali si existenti
    • oferirea de consultanta clientilor, prin prezentarea catalogului de produse, precum si a optiunilor de ambalare si a serviciilor de livrare
    • finalizarea cu succes a vanzarii de pachete personalizate, conform solicitarilor si nevoilor clientilor, folosind tehnici de vanzare consultativa
    • urmarirea finalizarii fiecarei comenzi, prin comanda ferma din partea clientilor
    • ocazional: deplasare la sediul clientilor pentru prezentarea ofertei si a catalogului de produse

    Alte informatii

    • program de lucru: 9:00 – 17:00 (luni-vineri)
    • sediul este in Sectorul 3, in apropierea statiei de metrou Republica
    • salariu fix + bonusuri (corelate cu experienta si abilitatile demonstrate)
    • oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie stabila financiar si cu activitate dinamica