Specialist Contact Center - Ech. Relatii Clienti (Bucuresti)

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Pentru acest rol ai nevoie de:

    Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat;
    Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
    Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
    Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
    Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Alatura-te echipei BCR si te vei ocupa de:

    Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
    Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR;
    Gestionarea apelurilor primite de la clientii BCR sau de la potentialii clienti precum si inregistrarea acestora in sistem;
    Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare;
    Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.

    Alte informatii

    Pentru acest rol ai nevoie de:

    Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat;
    Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
    Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
    Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
    Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>