Contabil

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - BSc Degree in Finance & Accounting - graduation of 'Accounting and Information Management' would be a strong asset,
    - 3+ years of finance & accounting proven work experience,
    - Analytical thinker with proven knowledge of accounting regulations & procedures and ability to translate business needs into feasible, valuable solutions,
    - Intermediate level of the English language
    - Hands-on experience of key business software applications (e.g. MS Office) and other ERP solutions, advanced knowledge of a financial software would be a strong asset,
    - Financial acumen; exceptional organizational, analytical, auditing, multi-tasking & interpersonal skills, able to respect the deadlines set as per the internal rules and the legal provisions in force;
    - Experience in international, multicultural environment; preferably in an IT services company.

    Responsabilitati

    - Manages and register accurately and on-time the bookkeeping documents in accordance with the legal provisions in force,
    - Performs bookkeeping, data entry and verification procedures to support the on-going monitoring, controlling and forecasting processes,
    - Prepares and draws up the accounting notes and other specific reports as per the job description,
    - Ensures the best conditions for the specific finance and accounting operations (settlement with suppliers, registration of invoices, monthly analysis of the allocated accounting accounts etc.),
    - Participates with supporting documents and any other reports in the statutory audit activity;
    - Follow-ups the documents workflows and follows the working procedures,
    - Maintain confidentiality of the financial information.
    - Displays a vivid interest in developing and updating the job-specific knowledge in accordance with the legal provision changes specific to the finance and accounting field.