JR HR CONSULTANT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe Romania active.


Vezi toate job-urile JR HR CONSULTANT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Dacă ești la început de drum, ești organizat în tot ce faci și atent la detalii, ce ai zice de o carieră în HR?

    Ce trebuie să știi?
    • Limba engleză – nivel mediu;
    • Limba italiană/spaniolă reprezintă un plus;
    • Microsoft Office – în special Excel, Word;
    • Noțiuni din sfera resurselor umane (certificatul de inspector resurse umane reprezintă un plus);

    Cum trebuie să fii / ce trebuie să demonstrezi?
    • Student/ă sau absolvent/ă de studii superioare, cu specializare în resurse umane, comunicare, sociologie, economie (de preferat);
    • Experiență de 3-6 luni în resurse umane/ administrare personal (de preferat);
    • Abilități de comunicare excelente, curiozitate, flexibilitate, adaptabililitate la schimbare;
    • Responsabilitate și dorință de învățare;
    • Team-player, cu inițiativă;
    • Atenție la detalii și orientare către nevoile clienților;

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    • Vei gestiona administrarea documentelor angajaților (contracte individuale de muncă, anexe, decizii de încetare sau alte documente relevante) pentru clienții noștri, cu diverse domenii de activitate;
    • Vei realiza diferite rapoarte in conformitate cu legislatia aplicabilă și cu politica clientului;
    • Vei actualiza informațiile privind angajații in sistemul software Payroll & HR relevant;
    • Vei întocmi certificate solicitate de catre angajati (spor de vechime, doctor, bancă, etc.);
    • Vei fi implicat/ă și în activități de salarizare, fiind ajutor de nădejde pentru echipa noastră;
    • Întocmirea documentelor necesare pentru rambursarea indemnizațiilor pentru concedii medicale;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?
    • Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și îți oferim acces la cursuri de limbi străine (engleză/franceză);
    • Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară, dimineața cafeaua și ceaiul sunt din partea casei;
    • Avem grijă de timpul tău, îți oferim program flexibil și posibilitatea de a lucra și de acasă:

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (12)