Specialist colectare debite

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    ∙ Cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit), se va lucra cu contracte in limba engleza

    ∙ Cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word), Outlook, Internet, Power Point – in special cunostinte Excel nivel la avansat

    ∙ Experienta colectare debite minim 1 an

    ∙ Foarte bune abilitati de comunicare si de exprimare in limba romana si engleza (vorbit, scris)

    ∙ Gandire logica, corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii

    ∙ Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca

    ∙ Persoana motivata, interes pentru dezvoltarea profesionala proprie

    ∙ Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata

    ∙ Cunostinte de operare in SAP – constituie avantaj

    Responsabilitati

    ∙ Verificarea si actualizarea bazelor de date cu informatii despre clientii restantieri;

    ∙ Mentinerea bazei de date privind detaliile de contact ale clientilor;

    ∙ Realizarea de rapoarte cu privire la situatia chiriasilor;

    ∙ Realizarea de rapoarte pentru management;

    ∙ Transmiterea de notific ri scrise si telefonice clientilor in vederea colectarii creantelor;

    ∙ Proceseaza si raporteaza informatii referitoare la activitatea departamentului si situatia financiara a clientilor;

    ∙ Oferirea de suport clientilor in alegerea celor mai potrivite metode de plata a restantelor; agrearea transelor si termenelor de plata cu seful direct sau Direcorul General;

    ∙ Urmarirea platilor efectuate, introducerea datelor acestora in sistemele relevante;

    ∙ Analizarea situatiei restantierilor impreuna cu Directorul Financiar si adoptarea unei strategii de recuperare a sumelor restante;

    ∙ Calculul penalitatilor;

    ∙ Colaborarea cu departamentul contabil si facturare in vederea verificarii corectitudinii debitelor;

    ∙ Cunoasterea situatiei financiare a chiriasului;

    ∙ Participa la auditul periodic participand la furnizarea documentelor si informatiilor necesare catre auditor.

    Alte informatii

    Oferta:

    ∙ Salariu corespunzator performantei si activitatii desfasurate;

    ∙ Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica;

    ∙ Oportunitate de dezvoltare a carierei;

    ∙ Tichete de masa, asigurare si abonament medical.