Asistent Administrativ Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 21.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - Cunoasterea limbii franceze la nivel mediu- avansat( B1-B2);
    - Cunostinte foarte bune de utilizare a programului Excel si Word;
    - Experienta in domeniul administrativ reprezinta un avantaj;
    - Excelente capacitati de organizare si prioritizare a task-urilor

    Responsabilitati

    In calitate de Asistent/a administrativ RH principalele tale misiuni vor fi:

    - Analiza cererilor de contractelor de colaborare pentru angajatii clientului francez;
    - Comunicarea prin telefon si prin e-mail cu responsabilii din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea contractelor de colaborare;
    -Realizarea contractelor de colaborare;
    -Centralizarea si arhivarea contractelor de colaborare intocmite;

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel companiei;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (227)