Agent servicii client - domeniul bancar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent servicii client - domeniul bancar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Studii superioare
    Persoana comunicativa si deschisa la feedback
    Abilitati de lucru in echipa
    Orientare catre rezultat
    Credibilitate, seriozitate, proactivitate, dinamism, autodeterminare si incredere in fortele proprii

    Responsabilitati

    Pregateste, la solicitarea echipelor de vanzari directe documentatia necesara in procesul de vanzare (borderouri, centralizatoare, documente pretiparite etc);
    Asigura pentru partenerii externi suport direct (telefonic, e-mail, face-to-face) si rapoarte operative specifice activitatii de vanzare a produselor de retail, in conformitate cu normele interne de lucru;
    Participa in mod direct la activitati de administrare a relatiei cu parterii externi (training, activitati de support, rapoarte de reconciliere vanzari,etc.) in conformitate cu normele de lucru in vigoare;
    Raspunde pentru operativitatea si corecta indeplinire a operatiunilor efectuate, de respectarea normelor legale in vigoare precum si a reglementarilor interne;
    Raspunde de modul in care se adreseaza persoanelor cu care vine in contact direct sau telefonic in desfasurarea activitatii sale si de comportamentul adecvat pe care o astfel de pozitie in impune.

    Alte informatii

    Salariu fix + tichete de masa
    Contract determinat de 3 luni, cu posibilitate de prelungire
    Sediul - Bulevardul Unirii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (296)