Financial Expert with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Financial Expert with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    We are looking for our client,one of the largest European groups of financial and banking services, a Financial Controlling Expert with French.

    Qualifications:

    Strong experience in accounting with a focus in Accounts Reconciliation, Budget/Forecast skills (hypothesis management), accruals;
    Microsoft Office great knowledge, especially Excel (formulas, functions, pivot table charts);
    Self triggered, organized and focus on deadlines;
    Decision making and/or problem solving skills, team player and best practice sharing;
    You are an advanced French and English speaker.

    Responsabilitati

    Job Description:

    Activities during month and month end closing;
    Accounting reconciliation based on the budget expected, provision calculation;
    Activities related to Budget construction, Annual Budget, Forecast;
    Additional analysis and actions taken/workshops within the teams involved for process improvement; perform level 1 controls;
    Participates to continuous improvement of the activities and to transversal initiatives in order to improve FPR processes.
    DEC190421