Legal Assistant (English - advanced)

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, una dintre cele mai mari firme de avocatura cu prezenta la nivel international, recrutam Legal Assistant.

    Cerinte:
    • minim 3 ani experienta intr-un rol similiar; reprezinta avantaj: experienta in firme de avocatura
    • NU sunt necesare studii in domeniul juridic
    • obligatoriu: cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit)
    • atentie deosebita la detalii, capacitatea de scriere cu acuratete
    • integritate, etica profesionala, loialitate, implicare, dorinta de munca
    • excelente abilitati de comunicare, de rezolvare a problemelor
    • tratarea cu maxima atentie a solicitarilor avocatului
    • capacitate de prioritizare a fuxului de lucru si a sarcinilor postului
    • atitudine flexibila si capacitate de adaptare rapida la schimbare
    • abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan si de a respecta cu strictete termenele agreate
    • capacitatea de a lucra cu informatii confidentiale
    • experienta in utilizarea echipamentelor de birou (copiator/ scanner/ multifunctional, fax etc.)

    Responsabilitati

    • oferirea de ajutor specific de secretariat, asigurarea de suport administrativ pentru unul sau mai multi avocati, in functie de necesitatea acestora
    • efectuarea de cautari juridice de rutina, prin acumularea de informatii si documente sub coordonare sau prin compilarea de date juridice din surse cum ar fi bazele de date computerizate, saptamanale de profil, manuale de practica, diverse materiale specifice domeniului de activitate
    • redactarea corecta a documentelor si a corespondentei care necesita cunoasterea terminologiei juridice si formatarea diferitelor documente cum ar fi contracte, procese verbale, politici, plangeri, motiuni etc.
    • efectuarea de traduceri in si din limba engleza
    • mentinerea agendei avocatilor alocati si notificarea avocatilor cu privire la intalniri, teleconferinte, videoconferinte, apeluri telefonice, mesaje, evenimente apropiate etc.
    • preluarea apelurilor si transferarea acestora catre avocat sau prin preluarea de mesaje si livrarea prompta a mesajelor catre avocat in scris si prin e-mail
    • gestionarea corespondentei, organizarea teleconferintelor si a videoconferintelor, deconturi deplasari

    Alte informatii

    • pachet salarial corelat cu experienta si abilitatile demonstrate
    • abonament la clinica privata de sanatate
    • program de lucru: 9:00 – 18:00 (luni-vineri)
    • sediul este in Sectorul 1, in apropierea statiei de metrou Piata Victoriei