Payroll Specialist

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Productie
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Ce ne dorim:
    Experienta dе minim 3-5 ani pe un post similar
    Cunostinte solide in domeniul legislatiei de salarizare in vigoare
    Cunostinte avansate de Excel
    Nivel crescut de autonomie
    Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de salarizare pentru clienti multipli
    Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
    Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
    Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
    Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiative

    Responsabilitati

    Responsabilitatile noului coleg:
    Realizarea calculului salarial si a declaratiilor catre stat
    Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor
    Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor elementelor evidentiate in acestea, in vederea unui calcul salarial acurat
    Aplicarea intocmai a legislatiei in vigoare si a procedurilor interne privind salarizarea
    Pregatirea, centralizarea si transmiterea rapoartelor specifice, interne si externe, conform cerintelor
    Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa si cele cadou
    Pregatirea retinerilor din salariile angajatilor si verificarea corectitudinii din punct de vedere legal
    Mentinerea relatiei cu departamentul Financiar in vederea inregistrarii in contabilitate a salariilor