Key Account Manager – Food

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta in negociere cu conturile (Key Account) minim 5 – 6 ani.
    Atentie la detalii
    Foarte bune abilitati de negociere
    Foarte bune abilitati de planificare si organizare
    Excelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii
    Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta

    Responsabilitati

    Rolul postului: Implementarea strategiei de vanzari prin implicarea directa si activa in crearea tacticilor specifice in relatia cu retelele de tip Key Account alocate. Responsabil de atingerea obiectivelor de volum si valoare stabilite pe fiecare categorie si brand, a obiectivelor calitative si de imagine, precum si de dezvoltarea business-ului pe canalul Key Account.

    Raspunde de distributia produselor companiei pe magazinele Key Account alocate
    Propune si implementeaza programe specifice, adaptate cerintelor pietei, pentru cresterea cifrei de afaceri si imbunatatirea imaginii produselor companiei
    Evalueaza nevoile magazinelor KA si propune masuri de abordare a acestora
    Raspunde de administrarea corecta si eficienta a bugetului magazinelor KA
    Dezvolta si propune promotii pe tip de produs cu obiective clare de volum si profitabilitate care sunt in linie cu strategia de brand
    Urmareste si analizeaza permanent evolutia pietei din punct de vedere al situatiei economice si al concurentei
    Propune solutii pentru optimizarea activitatii si solutioneaza problemele aparute in derularea ei
    Organizeaza si coordoneaza direct echipa din subordine, pentru atingerea obiectivelor