Transport Administrative Clerk - Dudestii Noi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Transport Administrative Clerk - Dudestii Noi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    FM Logistic angajeaza pe rolul de Transport Administrative Clerk in Dudestii Noi, Timisoara.


    Pentru acest rol sunt necesare:

    -Studii medii / superioare

    -Proactivitate

    -Organizare

    -Spirit de echipa

    -Abilitati foarte bune de comunicare – in relatia cu soferii, companiile de transport, reprezentanții clienților și colegii de la departamentul de transport și din alte departamente

    -Atentie la detalii

    -Rezistenta la presiune

    -Entuziasm

    -Abilitati de utilizare MsOffice (Excel, Word si Power Point)

    -Engleza - nivel mediu scris si conversational

    Responsabilitati

    -Receptioneaza facturile de transport emise de catre clientii FM Romania

    -Verifica corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile cu contractul sau comanda de transport

    -Inregistreaza in sistemul de transport toate facturile cu documentele aferente

    -Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati

    -Arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    2000 - 2700 EUR NET / luna
    Strainatate, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (6)