Talent & Training Specialist - Timisoara

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Competente Profesionale:
    Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă;
    Specializări în domeniul resurselor umane;
    5 ani experienta in domeniul resurselor umane
    Cunoștințe/experiență în utilizarea instrumentului de evaluare Feedback 360;
    Cunoştinţe de limba engleză la nivel avansat;
    Cunoştinţe solide de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

    Competente comportamentale:
    Foarte bune abilități de comunicare scrisă și orală;
    Abilități de ascultare activă și consiliere;
    Atenție sporită la detalii și rigurozitate;
    Atitudine proactivă;
    Bună capacitate de organizare, analiză a datelor şi informaţiilor, prezentarea acestora într-un mod clar, concis, eficient, încadrare în termenele stabilite, o bună capacítate de colaborare cu alte persoane, seriozitate, punctualitate, corectitudine.

    Responsabilitati

    Scopul postului: 
    Dezvoltarea personalului și managementul performanțelor.

    Principalele Atributii:
    Training & Development (Instruire și dezvoltare)
    - Evaluarea, analiza și identificarea nevoilor de training și dezvoltare ale angajaților;
    - Planificarea și organizarea programelor de training și dezvoltare;
    - Identificarea, selectarea și coordonarea furnizorilor externi pentru a oferi instruire la standardele adecvate;
    - Evaluarea rezultatelor activităților de training și dezvoltare .
     
    Managementul Performanței:
    - Implementarea procedurii de evaluare a performanţelor profesionale ale angajaţilor ;
    - Dezvoltarea și implementarea instrumentului de evaluare Feedback 360;
    - Analizarea datelor, realizarea de raportări și corelarea rezultatelor cu nevoile de dezvoltare a carierei angajaților precum și dezvoltarea instituțională;
    - Realizarea și urmărirea implementării unui plan de îmbunătățire a performanței/ plan de dezvoltare personală;
    - Implementarea sistemului de promovare internă.
     
    Dezvoltarea și implementarea strategiilor de engagement;
    Organizarea de evenimente speciale destinate angajaţilor;
    Diagnoză și dezvoltare organizațională/instituțională;.

    Astept cu interes CV-ul tau actualizat.