Secretara/ asistent administrativ

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent/a de studii superioare si cu experiență în activități administritative / secretariat
    Bune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (office)
    Abilități de comunicare
    Atenție la detalii, flexibilitate, perseverență
    Atitudine pozitivă, asertivă și constructiva
    Atent și interesat de activitatea depusă și de cariera proprie;
    Bune cunostinte de limba engleza

    Responsabilitati

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea documentelor, indosarierea si arhivarea corespondentei
    - asigurarea transmiterii documentelor prin curier, posta, fax, e-mail
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - verificarea si mentinerea stocurilor de birotica si papetarie, produse de protocol etc.
    - redactare corespondență clienți, angajați și colaboratori necesară desfășurării activității zilnice
    - asigura realizarea diverselor traduceri care pot aparea (direct sau prin furnizori autorizati).
    - introduce in aplicatie toate facturile curente, taxele si contributiile de plata si listeaza extrasele de cont
    - asigura asistenta in efectuarea controlului de medicina a muncii, la angajare si periodic

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant