Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Secretara/ asistent administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Secretara/ asistent administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.05.2021 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Absolvent/a de studii superioare si cu experiență în activități administritative / secretariat
Bune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (office)
Abilități de comunicare
Atenție la detalii, flexibilitate, perseverență
Atitudine pozitivă, asertivă și constructiva
Atent și interesat de activitatea depusă și de cariera proprie;
Bune cunostinte de limba engleza
indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea documentelor, indosarierea si arhivarea corespondentei
- asigurarea transmiterii documentelor prin curier, posta, fax, e-mail
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- verificarea si mentinerea stocurilor de birotica si papetarie, produse de protocol etc.
- redactare corespondență clienți, angajați și colaboratori necesară desfășurării activității zilnice
- asigura realizarea diverselor traduceri care pot aparea (direct sau prin furnizori autorizati).
- introduce in aplicatie toate facturile curente, taxele si contributiile de plata si listeaza extrasele de cont
- asigura asistenta in efectuarea controlului de medicina a muncii, la angajare si periodic
Pachet salarial motivant
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Asistent vanzari Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (36) |
Raporteaza eroarea la