Territory Sales Manager

Angajator: PepsiCo Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Roman
  • Actualizat la: 12.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo a intrat pe piaţa romaneasca in anul 2004, achizitionand liderul pe piata de chips-uri de cartofi, compania Star Foods, prezenta in Romania inca din 1993. Astfel, PepsiCo a devenit unul dintre jucatorii principali pe piata de Snacks-uri din Romania.

    Cerinte

    Realizarea obiectivelor de vanzari si profit:


    * Ofera directie fortei de vanzari in vederea realizarii planului de afaceri (AOP);

    * Identifica oportunitatile de crestere si dezvoltare a afacerii si recomanda planul de actiune necesar pentru a obtine cresterea respectiva;

    * Este responsabil de realizarea targetului pe zona sa in conformitate cu principalii indicatori de performanta KPI's(Key Performance Indicators);

    * Imparte/ supervizeaza impartirea targetului pentru fiecare agent vanzari (CR) din echipa sa si/sau pentru echipa distribuitorului partener in conformitate cu: potentialul zonei; storicul zonei; noutatile cu privire la piata si la comert; sezonalitate.

    * Monitorizeaza nivelul de atingere a targetului;

    * Gestioneaza rezultatele si profitabilitatea rutelor;

    * Asigura un nivel inalt de customer service;

    * Asigura managementul distribuitorilor din zona sa;

    * Gestioneaza comenzile distribuitorului;

    * Elaboreaza prognozele de vanzari (sales forecast);

    * Asigura colectarea corecta a creditelor de la clienti;

    * Analizeaza evolutia principalilor Indicatori de performanta (KPI) si face recomandari pentru actiuni corective;

    * Negociaza in termenii cei mai buni conditiile de colaborare pentru toti clientii de pe zona sa: procentul de expunere al produselor PepsiCo, discount-uri, termene de plata, dezvoltarea punctului de vanzare (POS);

    * Completeaza rapoarte specifice cu privire la planul de actiune: numar de clienti, numar de comenzi zilnice, volum si vanzari nete, plasarea materialelor

    Realizarea obiectivelor de executie:


    * Asigura implementarea cu succes a standardelor de executie ale companiei pe fiecare canal

    * Asigura o colaborare adecvata cu clientii

    * Implementeaza si monitorizeaza promovarea produselor noi;

    * Lanseaza actiuni corective pentru a optimiza nivelul de distributie a produselor;

    * Asigura un nivel inalt de customer service;

    * Coordoneaza si monitorizeaza actiunile de mercantizare pentru a optimiza spatiul la raft, in cele mai bune conditii de timp si calitate;

    * Raporteaza activitatea concurentei; propune planul de actiune pentru a dezvolta zona si a maximiza spatiul de expunere si de vanzare la clientii de pe zona alocata;

    * Cunoaste foarte bine piata din zona coordonata, intelegand nevoile clientilor si actionand in sensul indeplinirii acestora in conformitate cu procedurile si obiectivele PepsiCo;

    * Se asigura de utilzarea corespunzatoare a tuturor instrumentelor PepsiCo in piata;

    * Se asigura ca toti agentii/ agentii distribuitorului partener cunosc si inteleg promotiile lunare si preturile produselor.

    Managementul echipei:


    * Coordoneaza procesele de recrutare pentru pozitiile vacante de pe zona sa;

    * Este responsabil de instruirea si acomodarea noilor angajati cu responsabilitatile postului;

    * Mentine un inalt standard de motivare al echipei de vanzari prin vizite regulate si eficiente in piata, prin imbunatatirea climatului de lucru, atitudine pozitiva in cadrul intalnirilor, comunicare si transparenta;

    * Construieste si coordoneaza o echipa de vanzari puternica;

    * Mediaza conflictele cu diplomatie si in mod constructiv, facilitand adoptarea solutiilor eficiente;

    * Gestioneaza si dezvolta competentele echipei;

    * Coordoneaza resursele echipei;

    * Stabileste obiective de performanta si comunica clar asteptarile si atributiile;

    * Evalueaza performanta, ofera feedback corect si la timp, documenteaza eventualele probleme aparute;

    * Gestioneaza cazurile de performanta slaba si solutioneaza imediat problemele disciplinare;

    * Colaboreaza cu departamentul Resurse Umane cu privire la managementul echipei precum si la adresarea probemelor disciplinare si de performanta

    * Respecta si aplica instrumentele interne de dezvoltare: Performance Management Process (PDR, CDAP, PPP)

    * Reduce fluctuatia de personal;

    * Implementeaza schemele de bonus pentru forta de vanzari;

    * Intocmeste agenda lunara si raporteaza saptamanal gradul de conformitate a activitatilor prevazute;

    * Ofera feedback scris subordonatilor conform standardelor programului Territory University;

    * Evalueaza executia in piata (route controll);



    * Calificari:



    * Studii superioare
    * Experienta de vanzari minim 2 ani
    * Permis de conducere categoria B fara antecedente


    Abilitati:



    * Bune cunostinte de limba Engleza
    * Cunostinte bune de utilizare PC: Microsoft Office


    * Abilitati de comunicare, conducere si coordonare a echipei
    * Abilitati de negociere
    * Orientare spre rezultat
    * Gandire strategica
    * Managementul timpului
    * Foarte bune aptitudini analitice
    * Abilitati de prezentare.

    Responsabilitati