ACCOUNTING MANAGER CHISINAU

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile ACCOUNTING MANAGER CHISINAU active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 13.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Corespunzi profilului ideal dacă deții:
    - Experiență și cunoștințe solide în domeniul financiar contabil – minimum 3 ani (realizare bilanț contabil);
    - Experiență în managementul unei echipe;
    - Nivel mediu-avansat de limbă franceză și engleză (nivel minimum B1);
    - Profil de personalitate: Bune abilități de comunicare orală și scrisă în limbile română, franceză și engleză. Orientare către client. Capacitate de gestionare situații urgente. Autonomie și spirit de inițiativă. Capacitate de analiză și sinteză. Leadership și flexibilitate.

    Responsabilitati

    Principale responsabilități prin care vei contribui la creșterea performanței echipei:
    - Coordonarea unei echipe de minimum 5 contabili;
    - Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei, urmărirea obiectivelor cantitative și calitative fixate și identificarea eventualelor întârzieri/ dificultăți oferind suport pentru depășirea lor;
    - Evaluarea membrilor echipei în funcție de rezultate și propunera periodică a planurilor de acțiune necesare;
    - Oferirea training-urilor pentru membrii echipei; acompaniere si oferire suport
    - Motivarea echipei și crearea unei atmosfere plăcute la locul de muncă;
    - Urmărirea respectării normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informaţiilor;
    - Asigurarea respectarii procedurilor și a strategiilor stabilite;
    - Supravegherea realizării situațiilor financiare anuale (bilanț, cost profit și pierdere, anexe).

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    + Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
    + Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    + Training inițial și periodic specific activității desfășurate; continuu
    + Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    + oportunitate de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid