Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Regional
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Asistent Regional active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2021 |
Remote work: | On-site |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam un nou coleg/ o nouă colegă pentru postul de Asistent Regional, Regiunea Sud și București , care să corespundă următoarelor cerințe:
Absolvent studii superioare și calificare profesională în domeniu – cerință obligatorie;
Experiență pe o poziție similară în domeniul asigurărilor – minimum 2 ani;
Abilități de negociere, coordonare și planificare;
Abilitate de adaptare, motivare şi organizare;
Orientare către obținerea de rezultate;
Integritate, seriozitate, responsabilitate;
Excelente abilități de comunicare atât la nivel scris cât şi la nivel verbal;
Cunoștințe MS Office;
Limba engleză - nivel mediu;
Disponibilitate către instruire;
Principalele responsabilități vor fi :
Asigură colectarea, primirea, înregistrarea, distribuția corespondenței interne/ externe către destinatari (prin curier, poștă, fax, mail);
Acordă asistență, din punct de vedere al informațiilor solicitate, clienților şi potențialilor clienți;
Colectează, verifică, introduce producția în aplicațiile informatice şi o transmite către sediul central;
Întocmește raportul zilnic cu privire la producție;
Caută soluții, oferiră sprijin şi informații tehnice asistenților de agenție şi personalului angajat/agenți;
Verifică activitățile administrative ale asistenților de agenție, identifică şi corectează eventuale erori;
Verifică şi centralizează, situații din regiune;
Are competenta de a se ocupa de pregătirea profesională a noului angajat, Asistent Agenție.
Beneficii suplimentare:
Tichete de masă
Asigurare medicală
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT DE VÂNZĂRI BUCURESTI, | |
Asistent de farmacie in Bucuresti si Ilfov Aplica fara CV | |
Asistent Service BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (24) |
Raporteaza eroarea la