Team Leader Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Team Leader Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management Trainee
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui sa ai?

    Sa ai studii superioare;
    Sa ai experienta profesionala in domeniul customer service si/sau people management minim 1 an;
    Sa ai abilitati excelente de comunicare si negociere, orientat pe aspecte de people development, leadership si motivare profesionala;
    Sa ai abilitati de organizare si prioritizare;
    Sa fii orientat catre rezultat si eficienta, dar in egala masura un leader si un jucator de echipa;
    Sa fii orientat catre auto-dezvoltare profesionala, optimist, obiectiv, pozitiv;
    Sa ai abilitati de sustinere prezentari, cunostinte Excel si limba engleza;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?

    Sa urmaresti zilnic activitatea personalului si sa te asiguri ca acestia indeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite;
    Sa realizezi, evaluezi si raportezi rezultatele echipei, fiind focusat pe perfectionarea si instruirea subordonatilor din punct de vedere profesional, la solicitarea superiorului ierarhic;
    Sa creezi o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor de performanta, prin sustinerea individuala de oferire feedback si aplicarea masurilor corective in situatiile de slaba performanta;
    Sa monitorizezi si actionezi lunar asupra rezultatelor individuale si de echipa si implementeaza solutii pentru a preveni impactul negativ in obiectivele de departament;
    Sa contribui la imbunatatirea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile companiei si impactul in strategia companiei;
    Sa participi la recrutarea, selectarea si instruirea noilor angajati;
    Sa faci analize de capacitare a echipei pe fiecare proces si se asigura ca are necesarul pentru desfasurarea eficienta a activitatii;
    Sa raspunzi cu succes tuturor task-urilor primite si respecta dead line-urile setate;
    Sa te asiguri ca membrii echipei utilizeaza un ton-of voice profesional, indiferent de canalul de comunicare, adaptat valorilor companiei si identitatii de brand.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    Un pachet salarial motivant pe bune;
    Traininguri de specialitate;
    Abonament pentru servicii medicale.
    Stabilitate pe termen lung pentru ca activam intr-o industrie in continua crestere sustinuta de ecommerce care este inca in dezvoltare în Romania;
    Resursele puse la dispozitie de companie: laptop, telefon mobil.