Responsabil materiale consum intern

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Responsabil materiale consum intern active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă:



    - Ai finalizat studii superioare (domeniul tehnic – avantaj);

    - Ai cunoștințe de limba engleză cel puțin la nivel mediu;

    - Ai o minte analitică, iar orientarea către cifre și analize de date te caracterizează;

    - Ești o persoană căreia îi place să pună lucrurile la punct în cele mai mici detalii;

    - Ești o persoană responsabilă și poți lucra cu mai multe proiecte în paralel;

    - Iți place să ai autonomie și ești îndreptat către găsirea unor soluții potrivite;

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune:

    Să desfășori licitațiile pentru articole destinate consumului intern și servicii specifice departamentului de vânzări, de la identificarea nevoii până la semnarea contractului;

    Supervizezi derularea contractelor semnate;

    Te ocupi de întreținerea datelor în sistem cu referire la prețuri, date logistice și stocuri;

    Asiguri fluxul de distribuție al articolelor de consum intern: furnizor – depozit – filiale;

    Păstrezi legatura cu Departamentul Tehnic International privind clarificarea diverselor solicitari;



    Alte informatii

    Beneficii:

    - Răsplătim cu drag eficiența, implicarea și oferim Bonus de performanță

    - Ne dorim pentru angajați un echilibru între viața personală și cea profesională și oferim: Tichete de masa și tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihnă; Asigurare de sănătate

    - Viitorul nostru ești tu și creștem odata cu tine. Iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (276)