Key Account Sales Manager

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii Universitare;
    Cel putin 5 ani de experienta relevanta pe un post similar (ideal, experienta in domeniul medical);
    Persoana entuziasta, dinamica, proactiva;
    Cu o atitudine orientata catre client si rezultate;
    O persoana atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare si organizare, empatica, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou.

    Responsabilitati

    Identifica oportunitati de dezvoltare business;
    Genereaza noi servicii & noi pachete de servicii;
    Mentine relatia cu partenerii actuali;
    Genereaza rapoarte de feedback pentru pacienti la prima vizita si rapoartele de reactivare pacienti cu protocol de recuperare achizitionat;
    Genereaza parteneri noi - de imagine dar si comerciali;
    Asigura comunicare cu toate departamentele legat de campanii, oferte, noi parteneri, noi servicii;
    Genereaza pacienti noi din relatia directa cu medicii REGINA MARIA cat si medici de specialitate din afara retelei (prin vizite in spitale si policlinici);
    Rezolva cerintele speciale venite din partea pacientilor, mentine un contact direct cu pacientul si arata deschidere si suport in orice situatie;
    Cauta constant informatii legate de evolutia pietei, cerintele ei, evolutia concurentei.